اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 روز گذشته

تصادف در بابل یک کشته و 24 مصدوم بر جای گذاشت

رئیس اورژانس 115 بابل گفت: طی دو روز گذشته تصادف در بابل یک کشته و 24 مصدوم برجای گذاشت.

تصادف در بابل یک کشته و 24 مصدوم بر جای گذاشت

مهدی محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: روز گذشته در پی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر انحراف خودروی پژو در جاده گنج‌افروز در روستای روشن‌آباد بلافاصله تکنسین‌های پایگاه اورژانس بابل به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: در این حادثه راننده پژو که جوان 20 ساله بود با وجود تلاش‌های فراوان تکنسین‌های اورژانس 115 بابل و انتقال سریع بیمار به بیمارستان شهید بهشتی بابل به دلیل شدت جراحت جان سپرد.

محمدیان علت این حادثه را سرعت زیاد راننده خودرو و نبستن کمربند ایمنی دانست و از رانندگان خواست تا با رعایت نکات ایمنی جان خود و اطرافیان را به خطر نیندازند.

وی تصریح کرد: همچنین بر اثر تصادف خودروی پراید با تاکسی در جاده حبیبی جنب پاسگاه کلاگرمحله بابل، هشت نفر که چهار نفر مرد و چهار نفر زن بودند به شدت مصدوم شدند.

این مسئول اذعان داشت: مصدومان این حادثه از ناحیه ترومای کتف راست، کمر و ترومای سر آسیب دیدند.

رئیس اورژانس 115 بابل با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته تصادف در محورهای مختلف بابل 24 مصدوم به جا گذاشت، گفت: اورژانس 115 بابل دو روز گذشته بیش از 47 ماموریت داشته که 24 ماموریت آن تصادفی بوده که 24 مصدوم و یک کشته به جا گذاشته است.

محمدیان افزود: استفاده از کمربندی ایمنی و سرعت مجاز در رانندگی سبب کاهش تصادفات شده و از حوادث ناگوار پیشگیری خواهد کرد.

وی همچنین استفاده از کلاه ایمنی را برای سرنشینان موتور امری ضروری دانست و بیان داشت: بسیاری از تصادفات در راکبان موتور به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول