اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به سرپرستی مجید درخشانی

یاد استاد جلیل شهناز در کنسرت گروه خورشید گرامی داشته می‎شود

کنسرت موسیقی گروه خورشید به سرپرستی مجید درخشانی 13 و 14 تیرماه در تالار فرشچیان اصفهان برگزار می‎شود.

یاد استاد جلیل شهناز در کنسرت گروه خورشید گرامی داشته می‎شود

مجتبی عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: چندماه گذشته کنسرتی برای گرامیداشت استاد جلیل شهناز برنامه‎ریزی شد که در اصفهان به سرپرستی استاد مجید درخشانی برگزار شود، اما متأسفانه این اجرا کنسل شد و با زمان فوت ایشان تداخل یافت.

وی افزود: 13 و 14 تیرماه این کنسرت در تالار فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود و استاد مجید درخشانی به همراه گروه خورشید اجرای کنسرت را بر عهده دارند.

خواننده و نوازنده گفت: در ابتدای این کنسرت  پیش درآمدی در دستگاه شور که یک قطعه از علی اکبر شهبازی است، اجرا می‎شود، سپس قطعه خروش، قطعه سوگ به یاد محمد وطنی از نوازندگان اصفهانی و تصنیف من طربم در این کنسرت اجرا می‎شود.

وی ادامه داد: در بخش بعد و در دستگاه بیات اصفهان، تصنیف دگرباره، تصنیف حجاب چهره جان، چهارمضراب بیات اصفهان، تصنیف سفر بخیر از ساخته‎های مجید درخشانی در این کنسرت اجرا می‎شود.

عسگری از نوازندگان این کنسرت نام برد و گفت: مجید درخشانی نوازنده تار، مجتبی عسگری آواز، شاهوعندلیبی نوازنده نی، مهرداد ناصحی نوازنده کمانچه، علیرضا دریایی نوازنده کمانچه،  حمید حسن پور نوازنده تار، جمشید صفرزاده نوازنده سنتور، محمد بصیرت منش نوازنده قیچک باس، کامران یعقوبی نوازنده تنبک، آروین رئوفی نوازنده دف از نوازندگان ثابت هستند.

وی ادامه داد: سعید قربانی نوازنده سنتور و حسن قربانی نوازنده دف دو نوازنده مهمان این گروه در روز اجرای کنسرت هستند.

انتهای پیام/63019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول