اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کماندار ملی‌پوش اصفهانی:

اصفهان ظرفیت خوبی برای پیشرفت در رشته تیراندازی با کمان دارد

کماندار ملی‌پوش اصفهانی گفت: شهر اصفهان با داشتن مربیان درجه نخست کشور و ورزشکاران با استعداد ظرفیت بسیار بالایی برای رشد و پیشرفت در رشته تیراندازی با کمان دارد.

اصفهان ظرفیت خوبی برای پیشرفت در رشته تیراندازی با کمان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مینو عابدی در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمانی که به این رشته روی آوردم، به تنهایی در یک زمین خاکی در مجاورت یک زمین فوتبال در شاهین شهر هر روز تمرین می‌کردم.

وی با بیان اینکه خانواده‌ام پشتیبان من بوده و از من می‌خواستند صبر و امیدواری داشته باشم، تصریح کرد: دانشجوی رشته تربیت بدنی هستم و جزو واحدهای ورزش درس‌هایم به تیراندازی با کمان پرداخته و به این ورزش علاقه‌مند شدم و بعدها به صورت حرفه‌ای این رشته را دنبال کردم.

کماندار ملی‌پوش اصفهانی ادامه داد: برای پیشرفت در این رشته سختی‌های زیادی را تحمل کرده و در باشگاهی در اصفهان زیر نظر مربی تمرین‌هایم را ادامه دادم.

وی با بیان اینکه با کسب مقام نخست در مسابقات قهرمانی کشوری به تیم ملی دعوت شدم، تأکید کرد: 70 درصد تیراندازی با کمان داشتن ذهن آرام است؛ از این رو سعی می‌کنم به مشکلات زندگی ورزشیم مانند پرداخت همه هزینه‌ها توسط ورزشکار، گران بودن تجهیزات، فکر نکنم تا روانی آرام داشته باشم.

عابدی ادامه داد: مهم‌ترین عامل در برنامه‌های یک ورزشکار، آرامش روانی بوده و اگر خواب خوبی نداشته باشید، لرزش دست و اندام موجب به هم ریختن اعصاب شما در حین تمرین می‌شود.

به گزارش فارس، مینو عابدی دارنده مقام چهارمی جهان در رشته میکس و نفر پنجم جهان در رشته کامپوند است.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول