اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اعلام کرد

ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت نیمه شعبان

از سوی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، ویژه برنامه‌های قرآنی، تبلیغی و مذهبی حرم مطهر رضوی به مناسبت نیمه شعبان را اعلام کرد.

ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت قائم(عج)، برنامه‌های متنوعی در حرم مطهر رضوی و سایر اماکن وابسته آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.

وی افزود: مراسم ویژه جشن میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) از یکم تا پنجم تیرماه از ساعت 10:30 تا 12 در رواق امام خمینی(ره) و از ساعت20:45 تا 22:30 در صحن جامع رضوی و با سخنرانی حجت‌الاسلام راشد یزدی و فرزانه برگزار می‎شود.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: مراسم ویژه روز میلاد با سعادت آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در سوم تیرماه از ساعت 9:30 در تالار اماکن متبرکه به همراه مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی ذاکران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

حسینی با بیان فضائل و منزلت شب نیمه شعبان اظهار داشت: مراسم ویژه احیای شب میلاد حضرت قائم (عج) با قرائت دعای کمیل در نیمه شب سوم تیر ماه توسط مداح اهل بیت (ع) مهدی سماواتی و سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری از دیگر برنامه‌هاست که برای ارادتمندان و عاشقان ائمه هدی(ع) در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در شب و شام میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) از ساعت 17 تا 19 در رواق بزرگ امام خمینی (ره) کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان حمیدرضا عباسی و جواد کاشفی و نفرات برتر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امسال برپا می‌شود.

حسینی بیان کرد: در صبح میلاد حضرت نیز کرسی تلاوت ویژه بانوان در دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‎شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: مسابقه فرهنگی موعود کعبه نیز در شمارگان 40 هزار نسخه تدارک دیده شده و در رواق مبارکه دارالهدایه و کیوسک‌های اطلاع‌رسانی زائر توزیع می‎شود.

انتهای پیام/70005/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول