اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج)

جشن نیمه شعبان در میادین صومعه‌سرا برگزار می‌شود

مسئول هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا از برگزاری جشن نیمه شعبان 10 هزار نفری به مناسبت میلاد حضرت مهدی موعود (عج) در سطح میادین این شهرستان خبر داد.

جشن نیمه شعبان در میادین صومعه‌سرا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، خسرو زنبوری عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی جشن نیمه شعبان در این شهرستان میلاد امام زمان (عج) را یک نوید بزرگ و حیات‌بخش برای بشریت دانست.

وی با بیان اینکه امام عصر (عج) در زمان به ظاهر غیبت خود نیز درصدد کمک به مردم دنیا و دعا برای آنها در پیشگاه باری تعالی هستند، افزود: شناخت فلسفه وجودی منجی عالم بشریت (عج) بر همگان واجب و ضروری است.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا، تبیین سیره نبوی (ص)، امامان (ع) گذشته و امام زمان (عج) را مهم خواند و تصریح کرد: جهل بسیاری از افراد منکر حوزه مهدویت در نشناختن وجودی و عمیق به شخصیت مهدی موعود (عج) و نقش ایشان در پاسداری از دین است.

وی افزود: ظهور امام زمان (عج) جدا از رهایی مظلوم از چنگال ظالم و اصل حقوق افراد، گسترش عدل و ترویج دین اسلام است.

زنبوری، نیمه شعبان را فرصت مغتنمی برای تفکر، تدبر و شناخت بهتر در مورد امام مهدی موعود (عج) عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و مراسم‌های نیمه شعبان در صومعه‌سرا، اذعان کرد: جشن نیمه شعبان به مناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت (عج) در سطح میادین صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا، مراسم ویژه و همگانی جشن نیمه شعبان را در شب میلاد امام عصر (عج) در میدان بسیج این شهرستان و با حضور بیش از 10 هزار نفر از عشاق آن حضرت ذکر کرد.

وی متذکر شد: این مراسم رأس ساعت 21.30 همراه با اجرای مولودی خوانی، نمایش، موسیقی سنتی و مسابقه و سخنرانی امام جمعه صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84003/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول