اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت 80 کانون فرهنگی هنری مساجد

جشن نیمه شعبان در روستاهای ریگان برگزار می‌شود

جشن باشکوه میلاد حضرت مهدی موعود (عج) در تمام روستاهای شهرستان ریگان به همت 80 کانون فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

جشن نیمه شعبان در روستاهای ریگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، به یمن میلاد مبارک مهدی موعود (عج) امشب تمام روستاهای شهرستان ریگان با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نورافشانی و چراغانی می‌شود.

در مرکز شهرستان از شب گذشته برنامه‌های جشن نیمه شعبان کوچه به کوچه برگزار شده و امروز نیز ادامه دارد و اصناف و بازاریان با نقل و شیرینی و شربت از مسافران جاده ترانزیتی ریگان - چابهار پذیرایی می‌کنند.

راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در مرکز و ورودی و خروجی شهرستان از دیگر برنامه‌هایی است که امروز و فردا در ریگان برگزار می‌شود.

قرائت دعای عهد توسط فرهنگیان شهرستان و حضور اقشار مردم و کارکنان ادارات از جمله برنامه‌هایی بود که با شکوهی خاص و وصف‌ناپذیر در ریگان برگزار شد.

از امشب نیز جشن باشکوه میلاد حضرت مهدی موعود (عج) در تمام روستاهای شهرستان ریگان به همت 80 کانون فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

همچنین با دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان از گروه فرهنگی هنری رضوان تهران، برنامه‌های جشن باشکوه نیمه شعبان در روستاهای محروم این شهرستان برگزار می‌شود.

این جشن‌ها امسال نیز با رونق خاص در مناطق صعب‌العبور و عشایری شهرستان برگزار می‌شود و این گروه فرهنگی هنری تعدادی از هنرمندان را به این مناطق اعزام می‌کند.

کتابخانه عمومی شهرستان ریگان نیز به اسامی مهدی بسته‌های فرهنگی اهدا می‌کند و اجرای موسیقی سنتی در جشن‌های نیمه شعبان شور و نشاط خاصی به این جشن‌ها می‌دهد.

همچنین روستاهای شهرستان ریگان و مرکز شهرستان نیز آذین‌بندی شده است.

انتهای پیام/80014/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول