اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خبر داد

اعلام حضور 21 جوان آملی برای جشنواره جوان برتر

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: تاکنون 21 نفر از جوانان این شهرستان با ارسال مدارک در چهارمین جشنواره جوان برتر آملی ثبت‌نام کرده و حضور خود را اعلام کردند.

اعلام حضور 21 جوان آملی برای جشنواره جوان برتر

محمود نائیج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اعلام اینکه چهارمین جشنواره تجلیل و معرفی جوان برتر این شهرستان به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان با حضور جوانان برتر برگزار می‌شود، گفت: تاکنون 21 جوان در این جشنواره با ارسال مدارک اعلام حضور کردند.

وی با تاکید بر اینکه حدود یک ماه گذشته فراخوان این جشنواره اعلام شده است، گفت: در بخش ویژه امسال با انتخاب مرحوم حسین ابراهیمیان جوان ناجی و فداکار آملی جشنواره در سالروز نخستین سالگردش برگزار می‌شود.

نائیج یادآور شد: تاکنون هفت نفر از جوانان در بخش فراخوان عمومی ارسال مدارک داشتند، مدارک و رزومه سه جوان از اداره کار، تعاون و امور اجتماعی ارسال شد و سه مددجوی برتر کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل ادامه داد: دو جوان از سوی جمعیت هلال احمر، یک جوان نیز از ادارات و نهادهای ورزش و جوانان، بهزیستی، دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج هنرمندان، نیروی انتظامی و شرکت گاز به دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

نائیج با اعلام اینکه پس از داوری‌های لازم 20 جوان برتر شهرستان معرفی شده و تجلیل خواهند شد، تصریح کرد: این جشنواره به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با هدف ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی دنبال می‌شود.

وی زمینه‌سازی برای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی مناسب، شناسایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایران اسلامی را دیگر اهداف این جشنواره دانست.

نائیج شرایط سنی برای شرکت در این جشنواره را از 18 تا 30 سال عنوان کرد.

انتهای پیام/‌86012/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول