اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل ارشاد جنوب کرمان

برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی تشریح شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برنامه‌های آیین هفته فرهنگ رضوی در این منطقه را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی امروز در حاشیه برپایی آیین هفته فرهنگی و هنری شهرستان رودبار جنوب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما افتخار داریم که سالیان طولانی خورشید درخشانی در خراسان می‌درخشد و انوار تابان آن خورشید امروز در جنوب کرمان درخشیدن گرفته است.

وی با بیان اینکه این شکوه، عظمت و هنر متعهد که امروز شاهد هستیم به دلیل عشق مردم این خطه به علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) است،افزود: شور و هیجان مردم در برنامه‌های رضوی ارادت و عشق به معشوق است.

حسینی تصریح کرد: راه‌اندازی ستاد سیره رضوی در بدو راهاندازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گامی در راستای توسعه فرهنگ رضوی در منطقه بود که انجام شد، حضور مردم در کنار کاروان رضوی با وجود گرمای زیاد منطقه بیعت مجدد با ولایت و خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

وی خاطر نشان کرد: برپایی هفت نمایشگاه کتاب، هفت نمایشگاه هنرهای تجسمی و آیین هفته فرهنگ رضوی در تمامی شهرستان‌های جنوبی استان از جمله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این هفته است که با اعزام کاروان فرهنگی و هنری رضوی و اجرای برنامه‌هایی مانند چاوش‌خوانی،آواها و نواهای محلی، تئاتر، شعر و دل نوشته و غیره در حال برگزاری است.

انتهای پیام/80002/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول