اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

تعزیر 120 راننده متخلف در رشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از شناسایی و معرفی 120 راننده متخلف رشت به شعب تعزیرات حکومتی استان به دلیل رعایت نکردن نرخ مصوب کرایه خبر داد.

تعزیر 120 راننده متخلف در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی شامگاه شنبه در نشست تعزیرات حکومتی استان نتایج گشت مشترک تعزیرات حکومتی با بازرسان صنعت، معدن و تجارت را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه طرح گشت مشترک تعزیرات حکومتی گیلان از ابتدای امسال در سطح رشت در حال انجام است، اظهار کرد: این طرح در بخش‌های تابعه نیز در حال اجراست.

این مسئول اذعان کرد: گروه اعزامی گشت مذکور با بازدید یکی از خطوط مسافری بخش لشت‌نشا تعداد 120 راننده متخلف را شناسایی و با تشکیل پرونده تخلف به اتهام اخذ مبلغ مازاد بر تعرفه به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه خطوط حمل و نقل شهری و برون شهری به طور مستمر بازرسی و نظارت می‌شوند، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه شکایت مراتب را برای بررسی و رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی در سراسر استان اعلام کنند و یا با تلفن گویای 3229038 تماس بگیرند.

قشلاقی در ادامه از تعزیر یک واحد صنفی به اتهام احتکار کالا از طرف شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان رودسر خبر داد.

وی افزود: تیم بازرسی مشترک پلیس آگاهی، اداره صنعت، معدن و تجارت و نماینده تعزیرات حکومتی در بازدید از انبار این واحد صنفی مقداری روغن نباتی 4.5 کیلویی که به صورت ماهرانه‌ای در پشت کالای دیگر مخفی کرده بود را کشف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان یادآور شد: پس از تکمیل تحقیقات و احراز تخلف مذکور، به استناد ماده 60 قانون نظام صنفی فروشنده محتکر الزام به عرضه کالای احتکار شده و پرداخت مبلغ 18 میلیون و 480 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی متذکر شد: در همین راستا گشت مشترک بازرسی متشکل از بازرسان مجمع امور صنفی و نماینده تعزیرات حکومتی از 20 واحد خواروبارفروشی و 15 واحد مواد خام دامی در سطح شهر رشت بازدید کردند.

قشلاقی یادآور شد: گشت مشترک در این بازدیدها موفق به شناسایی واحدهای متخلف و تشکیل پرونده تخلفاتی با تخلف گرانفروشی، درج نشدن قیمت، عرضه کالای غیر بهداشتی و عرضه کالای قاچاق شدند.

به گفته وی، پرونده‌های متشکله برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/2300/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول