اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

نگاه درآمدی به مناطق کم‌‌برخوردار نداریم

شهردار شیراز گفت: تا زمانی‌که مناطق کم‌برخوردار شهر به سطحی از توسعه دست ‌پیدا نکند، نگاه درآمدی به این مناطق نداریم.

نگاه درآمدی به مناطق کم‌‌برخوردار نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست دفتر شهردار این شهر، مهندس علی‌رضا پاک فطرت در دیدار با شهروندان شهرک‌های شرق شیراز، اظهار داشت: نخستین اولویت برای این مناطق، ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهایی برای توسعه همگون و ارتقای سطح رفاه شهروندان است.

شهردار شیراز با بیان اینکه این شهرک‌ها دو سال است به شهرداری تحویل داده شده، ابراز داشت: خدمات بسیاری پیش از این در این مناطق ارائه نشده است.

وی با اشاره به اینکه ساکنان این مناطق بیشتر قشر کارگر و کم‌درآمد هستند، گفت: بیشتر منازل ساخته شده در این شهرک‌ها بدون دریافت پروانه ساختمانی و بدون در نظر گرفتن ضوابط ساخته شده است.

به گفته شهردار شیراز، تأمین زیرساخت‌ها مانند تکمیل شبکه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی، ایجاد شبکه فاضلاب، فضای شهری مناسب، زیرسازی، آسفالت، تأمین زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار، تلاش برای رفع انفصال موجود میان شهرک‌ها و بافت شهری و ... از جمله نیازها و اولویت‌های این مناطق است.

شهردار شیراز ساخت بولوار مولوی، امتداد بلوار تخت جمشید، ساخت تقاطع غیرهمسطح تخت جمشید، بهبود فضای شهری در این مناطق، ایجاد ارزش افزوده، کوتاه کردن دست زمین‌خواران و دلالان و ... را از جمله برنامه‌های شهرداری در این بخش از شهر بیان کرد.

همچنین جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به بیان برخی نیازها و ضرورت‌های توسعه شهری در مناطق شرق شیراز پرداخت.

انتهای پیام/ 2448/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول