اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس:

شیراز ساختار مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار ندارد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش اقتصادی و عمرانی شیراز، ساختار و بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار وجود ندارد.

شیراز ساختار مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جعفر قادری بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای توسعه و ایجاد بستر مناسب در جذب سرمایه‌گذار، نیاز به تشکیل شرکت تعاونی عمرانی و توسعه در شهرستان شیراز و دیگر شهرستان‌های استان فارس است.

وی اضافه کرد: با تشکیل این شرکت تعاونی در نخستین فاز در 15 شهرستان و سپس در دیگر شهرستان‌ها قابل گسترش است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از مهمترین اهداف شرکت تعاونی عمران و توسعه شیراز بسترسازی مناسب برای بخش خصوصی در این شهرستان است، افزود: در این شرکت سهم اشخاص حقیقی نیم درصد و حقوقی پنج درصد است.

قادری بیان داشت: این شرکت تعاونی به دنبال سودآوری نیست، بلکه هدف آن تقویت و مشارکت بخش خصوصی در بخش‌های عمرانی و اقتصادی است.

وی ابراز داشت: استان فارس از نظر سپرده‌گذاری در کشور رتبه چهارم و در جذب‌سرمایه نیز جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است، که نیاز به بازنگری در تمام بخش‌های زیرساختی دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: شیراز نیز از نظر پروازی بعد از فرودگاه‌های مهرآباد، امام خمینی و مشهد رتبه چهارم را دارد که باید شرکت هواپیمایی بومی نیز در این شهرستان تاسیس شود.

انتهای پیام/2448/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول