اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

جوانان مسئولیت‌شناسی را در خود تقویت کنند

امام جمعه ابرکوه از جوانان خواست در راستای ناکام کردن دشمن مسئولیت‌شناسی را بیش از پیش در خود تقویت کنند.

جوانان مسئولیت‌شناسی را در خود تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار با جوانان شهرستان ابرکوه به مناسبت سالروز ولادت فرخنده حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان که با برنامه‌ریزی اداره ورزش و جوانان صورت گرفت، اظهار داشت: حضرت علی اکبر (ع) اسوه برگزیده جوانان است و جوانان ایرانی باید به آن حضرت اقتدا کنند.

وی افزود: دوران جوانی، دوران شکوفایی تمام استعدادهای خدادادی است و جوانان باید از حالت خمودگی خارج شوند و فارغ از دلواپسی، در تمام زمینه‌ها رویش و نمایش داشته باشند.

حسینی ادامه داد: جوانی فصل رویش علم، عمل و فصل بهره‌برداری از ظرفیت‌های خدادادی است.

وی خطاب به جوانان خاطرنشان کرد: موقعیت خود را در فرصت‌ها به ویژه در زمان‌هایی که در اختیار دارید، جستجو کنید و در راه کسب فضایل و دفع رذایل جدیت داشته باشید.

حسینی ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه شما در این دوران، مسئولیت شناسی است و این مسئله، کلیدواژه فتح قله ارزش‌ها و عظمت‌ها است.

حسینی بیان کرد: اگر جوانان مسئولیت شناس باشند، وظیفه شناس به حساب می‌آیند و می‌توانند از فرصت‌ها بهره کافی را ببرند.

وی خطاب به جوانان اظهار داشت: اگر وظیفه شناس باشید از تبدیل فرصت‌ها به تهدید جلوگیری می‌شود و در غیر این‌صورت زمینه‌های تهدید توسط خود جوانان فراهم می‌شود.

حسینی یادآور شد: ابرکوه از شهرستان‌هایی است که جوانان آن همیشه سرآمد همه خوبی‌ها و شایستگی‌ها بوده‌اند و نشانه آن وجود نخبگان این شهرستان در کشور و جهان است.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: جوانانی که امروز در بسیاری از عرصه‌ها سرآمد و باعث افتخار هستند، روزی از جوانان این منطقه به حساب می‌آمدند و جوانان امروز ما نیز باید با مسئولیت شناسی، راه جوانان دیروز ابرکوه را ادامه دهند.

حسینی ابراز داشت: توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری دشمن بر روی جوانان، بیش از سایر اقشار است و به همین دلیل جوانان نباید خود را به راحتی در نقطه هدف دشمن قرار دهند.

وی افزود: دشمنان آدم ربا هستند و هدف آنان نه جسم بلکه ایمان، اخلاق و اعتقاد و معنویت جوانان است، به همین دلیل باید دست دشمن را خواند، هدف را شناخت و با آنان مقابله کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: جنگ نرم، جنگی بی سر و صدا و متناسب با هوا و هوس انسان است اما متأسفانه همه ما گاهی ناخواسته خود را در معرض هدف دشمن قرار می‌دهیم.

امام جمعه ابرکوه بیان کرد: باید در جنگی که بر خلاف جنگ نظامی، سلاح‌های پنهان دارد و امکان زدن خاکریز به فوریت فراهم نیست، همگی با برنامه حرکت کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه نیز در این مراسم اظهار داشت: از سال گذشته در سطح شهرستان برنامه ریزی‌های فرهنگی خوبی از طرف دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است.

جواد عادل افزود: در این برنامه‌ها، بیشترین توجه به جوانان شده است و به طور قطع همراهی و همکاری بیشتر جوانان با این برنامه‌ ریزی‌ها، حرکت‌های خوبی را رقم می‌زند.

انتهای پیام/2464/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول