اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

جوانان برای تکامل، در مسیر تبعیت از رهبری گام بردارند

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: جوانان امروز اگر بخواهند در مسیر تکامل قرار بگیرند باید علاوه بر الگوپذیری از ائمه (ع) و بزرگان دین، گوش به فرمان ولی فقیه زمان حضرت امام‌خامنه‌ای باشند.

جوانان برای تکامل، در مسیر تبعیت از رهبری گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، رضا فقیهی اظهار داشت: هرگونه شکل‌گیری و زیرساخت ایجاد شده در سن جوانی و در زمینه‌های معنوی، ورزشی و سلامت جسمی و روحی است که در سنین میان‌سالی و سالمندی برای یک جامعه، برکت، نشاط، سلامت، بهره‌وری، پیشرفت و تعالی ایجاد می‌کند.

وی افزود: شکل‌گیری و ایجاد زیرساخت واقعی در دوران جوانی در زمینه‌های تربیتی، بهداشت روانی و جسمانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... نیاز مبرم به یک الگوی همه جانبه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب ادامه داد: علاوه بر نقش الگویی چهارده معصوم(ع)، نقش آفرینی بزرگان دین نیز در موقعیت‌های حساس و تاریخ ساز صدر اسلام می‌تواند الگو باشد که از آن جمله می‌توان به سیره زندگانی و شخصیت بزرگوار حضرت علی اکبر(ع) جوان عالم، مجاهد، مؤمن به تمام معنا، بصیر، ایثارگر و در یک کلام بنده خالص خدا اشاره کرد.

وی شهادت طلبی را از ویژگی‌های قابل اقتباس شخصیت حضرت علی اکبر(ع) برای جوانان برومند میهن اسلامی در دفاع از ارزش‌ها عنوان کرد و گفت: جوانان با مطالعه زندگی و ذوب شدن در منش و روش ایشان هم یک زندگی معنوی و توأم با بندگی خالص خدا را برای خود رقم می‌زنند و هم اینکه فکر شهادت طلبی به استفاده عالی‌تر از این زمان کوتاه زندگی دنیایی در راستای خودسازی، خدمت و بندگی خالص خدا منجر خواهد شد.

وی به رشادت دلیرمردان سپاه اسلام در زمان حضرت امام(ره) اشاره کرد و ابراز داشت: جوانان عزیز ما؛ جان عزیز خود را در کف دست نهاده و در راه حفظ دین و ارزش‌های اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه تقدیم به پیشگاه خدای متعال کرده و اسلام را در جهان امروز احیا کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان نقش الگودهی شهیدان گفت: از برکت خون شهدا است که امروز آوازه دفاع مقدس در تمام دنیا پیچیده و باعث شکل‌گیری بیداری اسلامی در جهان شده به‌طوریکه شهدای بزرگوار ما در جایگاه واسطه بین شهدای کربلا و نسل امروز قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: جوانان امروز اگر بخواهند در مسیر تکامل قرار بگیرند باید علاوه بر الگوپذیری از ائمه(ع) و بزرگان دین، گوش به فرمان ولی فقیه زمان حضرت امام‌خامنه‌ای باشند چرا که رمز ماندگاری حضرت علی اکبر(ع) نیز ماندگاری در صراط مستقیم الهی و تبعیت کامل از امام بر حق زمان بود و در این راه جان خود را در راه امام خویش فدا کرد.

انتهای پیام/78002/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول