اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

کاهش 23.5 درصدی تعداد متوفیان حوادث رانندگی در خراسان‌رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی از کاهش 23.5 درصدی تعداد متوفیان حوادث رانندگی در جاده‌های برون‌شهری خراسان‌رضوی در سال 91 خبر داد.

کاهش 23.5 درصدی تعداد متوفیان حوادث رانندگی در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسن واحدی با اشاره به کسب رتبه نخست خراسان‌رضوی در کاهش تلفات رانندگی اظهار کرد: کسب این رتبه بر اساس آمار پزشکی قانونی کشور و طی مقایسه عملکرد استان‌ها در کاهش تلفات حوادث رانندگی سال 90 و 91 حاصل شده است.

رئیس کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خراسان‌رضوی با اشاره به کاهش 23.5 درصدی تعداد متوفیان حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری استان گفت: این تعداد از 888 نفر در سال 90 به 679 نفر در سال 91 کاهش یافته و این به معنای کاهش 209 نفری تلفات است.

واحدی افزود: تعداد متوفیان حوادث رانندگی محورهای روستاهای برون‌شهری نیز از یک‌هزار و 48 نفر در سال 90 به 828 نفر در سال 91 کاهش یافته که بیانگر 21 درصد کاهش است.

واحدی ضمن قدردانی از تلاش تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در ایمنی تردد محورهای استان گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و همکاری و تلاش مضاعف دستگاه‌های مرتبط روند نزولی تلفات همچنان ادامه یافته و استان خراسان‌رضوی در امسال نیز رتبه نخست کشور را به دست آورد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول