اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم عنوان کرد

فوت 8 نفر بر اثر حوادث رانندگی در قم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اثر حوادثی که در تعطیلات 14 و 15 خرداد صورت گرفت هشت نفر جان خود را از دست دادند.

فوت 8 نفر بر اثر حوادث رانندگی در قم

محمدجواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح اورژانس در تعطیلات 14 و 15 خرداد اظهار داشت: در طرح ویژه اورژانس که از 11 خردادماه آغاز شده و تا امروز ادامه داشت 8 هزار و 378 تماس با اورژانس 115 قم صورت گرفت که منجر به انجام هزار و 209 مأموریت شهری و جاده‎ای شده است.

وی افزود: از این تعداد مأموریت انجام شده 435 حادثه مربوط به حوادث ترافیکی بوده که در مجموع 529 نفر در این حوادث آسیب دیدند و شش نفر نیز جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به حوادث موتورسواران عنوان کرد: 323 نفر از مجموع مجروحین حوادث ترافیکی را موتورسواران تشکیل دادند.

وی با اشاره به حوادث شاخص این ایام گفت: روز 12 خرداد ماه یک دستگاه خودروی پراید با عابر پیاده در اتوبان قم ـ کاشان برخورد کرد که به علت عمق و شدت آسیب‌ها و جراحات وارده عابر پیاده مذکور در محل حادثه فوت کرد.

باقری ادامه داد: در حادثه دیگری در روز 14 خرداد ماه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری در محور سلفچگان دو نفر فوت کرده و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

وی ابراز داشت: همچنین در حادثه دیگری در 16 خرداد ماه بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سمند و پژو با یکدیگر به علت شدت حادثه سه نفر در محل حادثه فوت کرده و دو نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از برخورد دو دستگاه موتورسیکلت 17 خرداد ماه خبر داد و گفت: در این حادثه که در جاده کهک به وقوع پیوست سه نفر به شدت مجروح شدند که با وجود تمام تلاش‌های پرسنل اورژانس 115 و همچنین کادر درمان بیمارستان یکی از مجروحین جان خود را از دست داد.

وی از حادثه تلخ مرگ مرد 50 ساله به علت عدم رعایت نکات ایمنی هنگام کار با برق در 18 خرداد ماه در خیابان باجک خبر داد و گفت: حوادث برق گرفتگی (صنعتی ـ خانگی) از حوادث نسبتاً شایع در استان است که هر از چند گاهی منجر به فوت یا عوارض و آسیب‌های جانبی برای شهروندان می‌شود که اوج این حوادث خانگی در شروع فصل تابستان و گرما در زمان سرویس کولر انجام می‌شود که از ابتدای سال تاکنون منجر به فوت دو نفر در استان شده است.

انتهای پیام/78001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول