اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی:

کمبود اعتبار علت اجرایی نشدن 80 درصد طرح‌های فیروزآباد است

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: 80 درصد مشکلات اجرایی نشدن طرح‌ها ناشی از نبود نقدینگی و کمبود اعتبار بوده و 20 درصد نیز به سوء‌مدیریت‌ها بر می‌گردد.

کمبود اعتبار علت اجرایی نشدن 80 درصد طرح‌های فیروزآباد است

نادر فریدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد با اشاره به برخی طرح‌ها و پروژه‌هایی که در سفرهای مختلف هیئت دولت به تصویب رسیده و سرانجام معلومی را ندارند، اظهار کرد: راه‌آهن شیراز - اهواز، شیراز – گل‌گهر (سیرجان)، شیراز – بوشهر، باند دوم بزرگراه شیراز – بوشهر، ورزشگاه میانرود شیراز و ورزشگاه 5 هزار نفری فسا بخشی از این پروژه‌ها است.

وی توسعه بیمارستان قائم (عج) از 96 به 150 تختخوابی، احداث سد هایقر و شبکه آبیاری، پتروشیمی، مدارس شبانه‌روزی 9 کلاسه، کمربندی شمال، جاده شیراز – فیروزآباد – عسلویه و جاده فیروزآباد – قیروکارزین را از جمله مصوبات دولت در حوزه انتخابیه خود اعلام کرد که از پیشرفت قابل توجهی برخوردار نبوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شهرستان قیروکارزین نیز طرح‌هایی مانند احداث شبکه پایاب سد سلمان فارسی و آبرسانی به شهر قیر از این سد، گازرسانی به شهر افزر و تغذیه مصنوعی آن، توسعه بیمارستان قیر، عملیات اجرایی جاده آغار – هنگام – عسلویه، استادیوم ورزشی کارگر شهر قیر و فاضلاب شهرستان قیروکارزین وجود دارد که از پیشرفت چندانی بهره‌مند نیستند.

فریدونی اضافه کرد: جاده فیروزآباد – فراشبند، بهسازی محور کازرون – فراشبند، کمربندی و مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان، احداث ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین ساخت ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله مصوبات دولت در این شهرستان بوده که برخی تاکنون حتی عملیات اجرایی آنها شروع نشده است.

وی اضافه کرد: تعداد کمی از این پروژه‌ها زیر 20 درصد و چند مورد نیز بین 30 تا 60 درصد پیشرفت داشته‌اند که برآیند کل اقدامات در طرح‌ها قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه از نخستین دور سفرهای دولت به استان فارس حدود 30 درصد، دور دوم 40 درصد و سفرهای دور سوم 50 درصد مصوبات اجرایی نشده‌اند، تصریح کرد: 80 درصد مشکلات این طرح‌ها ناشی از نبود نقدینگی و کمبود اعتبار است و 20 درصد نیز به سوء‌مدیریت‌ها بر می‌گردد.

انتهای پیام/2448/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول