اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیکزاد در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس:

100 کیلومتر از آزاد‌راه حرم تا حرم تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آزاد‌راه حرم تا حرم گفت: قطعا 100 کیلومتر از این آزاد‌راه تا پایان همین دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

100 کیلومتر از آزاد‌راه حرم تا حرم تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد

علی نیکزاد امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد در حاشیه آئین بهره‌برداری از پروژه‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس با اشاره به میزان باقی مانده مسکن مهر در سطح احداث مسکن مهر در سطح کشور اظهار کرد: در سطح کشور 2 میلیون و 120 هزار واحد روستایی را شروع کردیم که تاکنون یک‌میلیون و 520 هزار واحد افتتاح شد و 600 هزار واحد مانده و در دست ساخت است.

وی افزود: همچنین دولت 2 میلیون و 180 هزار واحد مسکن مهر شهری را شروع کرد که از این رقم نیز یک‌ میلیون و 130 هزار واحد افتتاح شده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همان طور که در اول سال 91 گفته‌ایم ان‌شاء‌الله تا پایان سال 92 یک‌میلیون و 50 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر شهری در سطح کشور به اتمام می‌رسد و بهره‌برداری خواهد شد.

به گفته نیکزاد مجموع واحدهای مسکونی ساخته شده توسط دولت در سطح کشور به عدد 4 میلیون و 300 هزار واحد خواهد رسید.

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آزاد‌راه حرم به حرم گفت: آزاد‌راه حرم به حرم از سمت قم و گرمسار به شدت کار می‌شود به شکلی که 150 کیلومتر از قم شروع و به سمنان می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: مقرر شده 50 کیلومتر اول و 50 کیلومتر آخر و به عبارت دیگر 100 کیلومتر از این آزاد‌راه در همین دولت به بهره‌برداری برسد همچنین ان‌شاء‌الله قطعه‌ای از این آزاد‌راه از نیشابور نیز شروع خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر در مقاطع مختلف آزاد‌راه در دست ساخت است و به واقع یکی از پروژه‌های ارزشمندی است که قرارگاه خاتم‌الانبیاء با پشتیبانی وزارت راه و شهرسازی به انجام می‌رسد.

وی در بخش پایانی خاطرنشان کرد: بنده فکر می‌کنم تا پایان سال 93 کل آزاد‌راه حرم تا حرم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/70003/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول