اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس:

تعدی ارگان‌ها و افراد به حریم سواحل دریای مازندران رسیدگی شود

نماینده چالوس و نوشهر در مجلس با انتقاد از تعدی ارگان‌ها و افراد به حریم سواحل دریای مازندران گفت: با شروع فصل گرما و استفاده مردم از دریا، مسئولان باید به صورت جدی و با برنامه‌های مدون به این موضوع مهم بپردازند.

تعدی ارگان‌ها و افراد به حریم سواحل دریای مازندران رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جشن سپاس منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر چالوس اظهار داشت: مردم ایران برنده واقعی این حماسه سیاسی هستند و دشمنان با دیدن این حماسه عظیم ناامیدانه شکست سنگینی خوردند.

وی افزود: معتقدم در حماسی سیاسی بیش از آنی که انتظار داشتیم مردم حضور پیدا کردند و حماسه سیاسی محقق شد و برنده اصلی ملت ایران و شخص رهبری بودند که جامعه را به سمت این حماسه هدایت کردند.

دبیر هیئت عالی نظارت انتخابات استان مازندران با تبریک به رئیس جمهور منتخب گفت: تعامل بین مجلس و رییس جمهور منتخب در همان روزهای اول نشان‌دهنده روزهای خوب و نویدبخش است و نمایندگان مجلس آماده همکاری با رئیس جمهور منتخب هستند.

احمدی با تشکر از اعضای سه دوره گذشته شورای اسلامی شهر چالوس اذعان داشت: چالوس نیازمند همکاری و تعامل بیش از پیش است و باید باهم بودن را تجربه کنند و این جشن در همین روزهای اول نشان از تعامل بسیار خوب اعضای منتخب دوره چهارم است.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در ادامه با انتقاد از تجاوز و تعدی ارگان‌ها و افراد در سواحل دریا گفت: با شروع فصل گرما و استفاده مردم از دریا، مسئولان باید به صورت جدی و با برنامه‌های مدون و با همکاری همه دستگاه‌ها به این موضوع مهم بپردازند.

این نماینده مجلس همچنین به قطعه دو و سه آزادراه تهران شمال اشاره کرد و تصریح کرد: این دو قطعه با گرفتن بودجه مورد نیاز و با روی کارآمدن قرارگاه خاتم الانبیاء که مسئولیت‌های محوله را با سرعت و به خوبی پیش می‌برد مطمئنیم به‌ زودی این دو قطعه نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول