اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 سمنان:

ساماندهی دریاچه شهرک روزیه سمنان در دستور کار است

شهردار منطقه 2 سمنان گفت: ساماندهی دریاچه شهرک روزیه سمنان در دستور کار است و به زودی انجام می‏شود.

ساماندهی دریاچه شهرک روزیه سمنان در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدجواد نجاریانی ظهر امروز در نشستی با موضوع بررسی مشکلات شهرک روزیه و گلایه برخی از شهروندان این منطقه در پاسخ به درخواست شهروندان مبنی بر استفاده از ظرفیت دریاچه آب واقع در شهرک روزیه، هرگونه اقدام در این خصوص را منوط به همکاری کشاورزان دانست.

وی افزود: در صورت جلب رضایت کشاورزان به منظور انتقال آب‌های کشاورزی از طریق این دریاچه و همچنین با تمهیدات اندیشیده شده در خصوص اصلاح ساختاری کف دریاچه به منظور جلوگیری از هدر رفت آب، امکان ایجاد فضای تفریحی در این محل ایجاد می‌شود.

لزوم توجه به نیازهای فرهنگی شهرک روزیه سمنان

در ادامه این نشست، حجت‏الاسلام والمسلمین علی موسوی، امام جماعت مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) شهرک روزیه چند درخواست فرهنگی از جمله در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز به منظور انجام اقدامات فرهنگی به ویژه در ایام ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه (ع) را به نمایندگی از هیئت امنای این مسجد مطرح کرد.

شهردار منطقه 2 سمنان در پاسخ گفت: شهرداری سمنان انجام امور فرهنگی را از جمله رسالت‌های خود می‌داند و در این زمینه این آمادگی وجود دارد تا امکانات مورد نیاز در اختیار مسئولین فرهنگی مسجد قرار گیرد.

رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر

نجاریان با بیان این که امکان ارائه خدماتی نظیر آسفالت در خیابان‌هایی که به لحاظ تعداد ساختمان به حد نصاب نرسیده‌اند وجود ندارد، گفت: آسفالت معابر اصلی در دستور کار شهرداری قرار دارد، اما آسفالت خیابان‌هایی که تعداد کمی ساختمان در آن وجود دارد به جهت احتمال بالای تخریب آسفالت در صورت احداث بنای جدید، امری نا‌معقول است و موجب هدر رفت سرمایه های شهروندان خواهد شد.

وی در خصوص اعتراض یکی از شهروندان در ارتباط با مصرف عوارض هر بخش از شهر برای همان بخش، اظهار داشت: میزان عوارض پرداختی شهروندان ساکن شهرک روزیه در یک سال گذشته هفت میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است، این در حالی است که تنها در چهار ماه گذشته بالغ بر 9 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های مرتبط با این شهرک هزینه شده است.

نجاریان وعده داد: نسبت به احداث خیابان 20 متری از ورودی خیابان روزیه به زیرگذر اقدام شود.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول