اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن کارگزاران روابط عمومی گلستان:

ساختار روابط عمومی‌ در گلستان نیارمند تغییر اساسی است

مدیر عامل انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان گفت: برای توسعه در بخش روابط عمومی تغییر در ساختار روابط عمومی‌های استان امری ضروری است.

ساختار روابط عمومی‌ در گلستان نیارمند تغییر اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیر بهادران در جمع تعدادی از دانشجویان و کارکنان روابط عمومی در گرگان اظهار داشت: هم‌اکنون ساختار شکلی بسیاری از روابط عمومی‌ها در استان از کمبود افراد متخصص و با دانش رنج می‌برد.

وی، مهمترین راهکار برای رفع این مشکل را ارتقای دانش نیروهای روابط عمومی و یا جایگزین ساختن افراد آشنا به این بخش عنوان کرد.

لزوم توجه به آموزش تخصصی برای روابط عمومی‌های گلستان

رئیس هیئت مدیره انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان با تاکید بر لزوم توجه به بخش آموزش روابط عمومی‌ها در ادارات استان یادآور شد: اینکه در طول سال در سازمانی برای کارشناسان این بخش آموزش تخصصی ترتیب داده نمی‌شود یک نقص و مشکل جدی است.

بهادران اضافه کرد: در شرایطی که تحولات در روابط عمومی و کیفیت نگرش به این بخش روز به روز است نمی‌توان با افکار سنتی این بخش را به نهادی پویا و فعال مبدل ساخت.

آموزش مهارت‌های ارتباطی در اولویت برنامه کارگزاران روابط عمومی گلستان

وی با تاکید بر لزوم تربیت افراد متخصص در عرصه روابط عمومی و اهداف سازمانی انجمن کارگزاران روابط عمومی گلستان اذعان داشت: انجمن کارگزاران فرصتی است که ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی استان می‌توانند برای ارتقای روابط عمومی مجموعه خود از آن بهره گیرند.

بهادران تاکید کرد: در مجموعه برنامه‌های این انجمن آموزش مهارت‌های ارتباطی به عنوان یکی از مهمترین مقوله‌های این بخش مدّنظر قرار گرفته است.

انزوای روابط عمومی پیامد بی‌توجهی به رسانه‌ها

وی با تاکید بر توجه به افکار عمومی در روابط عمومی‌ها گفت: برقراری ارتباط با رسانه‌ها از جمله فاکتورهای مثبت برای یک روابط عمومی فعال است که بی‌توجهی به آن می‌تواند منجر به انزوای این بخش شود.

این متخصص روابط عمومی با تاکید بر اهمیت شرکت مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها در برنامه‌های آموزش مرتبط با روابط عمومی در سطح کشور تصریح کرد: شرکت در این برنامه‌ها می‌تواند اهمیت و جایگاه هنر هشتم را در دستگاه‌ها بیش از پیش آشکار سازد.

بهادران با اشاره به توان ضعیف اقتصادی و محتوایی نشریات استانی ابراز امیدواری کرد دولت یازدهم به عنوان دولت تدبیر و امید، بتواند از توانمندی رسانه‌ها و روابط عمومی برای رفع مشکلات و القای حرکت رو به جلوی کشور برای افکار عمومی بهره گیرد.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول