اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجتماع بزرگ منتظران ظهور - 2

پورحمیدی: جشن بزرگ منتظران ظهور در مقام صاحب‌الزمان شوشتر برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر از برگزاری مراسم جشن سالروز میلاد امام زمان (عج) در مقام صاحب‌الزمان این شهر خبر داد و گفت: از سخنرانان برتر کشوری در این مراسم استفاده خواهد شد.

پورحمیدی: جشن بزرگ منتظران ظهور در مقام صاحب‌الزمان شوشتر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام راشد پورحمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: جشن بزرگ منتظران ظهور در شب میلاد منجی عالم بشریت در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود و تلاش کرده‌ایم تا از سخنرانان و مداحان برجسته کشوری در این زمینه استفاده شود.

وی با اشاره به سخنرانان دعوت شده برای ایراد سخن در این مراسم بزرگ افزود: قرار است حجت‌الاسلام فرحزاد و دهنوی از سخنرانان برجسته کشوری در این مراسم نورانی به ایراد سخن بپردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه از مداحان برجسته‌ای در این مراسم بهره خواهیم برد، بیان کرد: در این مراسم قرار است از مداحی حاج حسین امیراحمدی از تهران و حاج احمد طرفی از اهواز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مراسم انجام شده است، تصریح کرد: هماهنگی‌های زیادی برای برگزاری این مراسم سراسر معنویت انجام شده است و قرار شده تا دستگاه‌های مختلف در برگزاری این مراسم با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتر همکاری کنند.

پورحمیدی اضافه کرد: جشن مقام صاحب‌الزمان(عج) شهرستان شوشتر از جمله معروف‌ترین جشن‌هایی است که به مناسبت میلاد امام زمان(عج) در خوزستان برگزار می‌شود و جمعیت ده‌ها هزار نفری از سراسر استان در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرایط برای برگزاری این جشن مهیا شده است، خاطر نشان کرد: هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی و برگزارکننده به وجود آمده است.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول