اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیل:

هجمه دشمن را می‌توان با پایبندی به اصول دفع کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همه ترفندها و هجمه‌های استکبار جهانی را با تکیه بر مکتب ارزشی اسلام و پایداری ملت می‌توان دفع کرد.

هجمه دشمن را می‌توان با پایبندی به اصول دفع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر اکبری ظهر امروز در همایش نهضت روشنگری بسیجیان با محوریت بصیرت در جهاد کشاورزی اردبیل اظهار داشت: تمام دعوای جهان غرب و حاکمان زور با انقلاب اسلامی بر سر اصولی است که این ملت 34 سال است بر سر آن خون داده و هزاران شهید تقدیم کرده است.

وی عنوان کرد: اگر غرب امروز بر برخی کشورهای منطقه مسلط شده و هر چه دلخواه اوست با مزدور‌صفتی کشورهای عرب منطقه انجام می‌دهد به واسطه نبود روحیه مقاومت، ایستادگی و شایسته‌سالاری‌هاست که سبب شده این کشور‌ها بازیچه دست استکبار به ویژه آمریکا و صهیونیسم باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: ما تنها با دو عنصر ولایت‌پذیری و گفتمان اصیل انقلاب می‌توانیم از گردنه‌ها و عقبه‌های سخت تدارک دیده شده از سوی دشمنان عبور کنیم و بنیانگذار کبیر انقلاب راه را برای ما ترسیم کرده تا بتوانیم با تبعیت از کلام امام (ره) که غرب و شرق نمی‌تواند در سرنوشت این کشور دخالتی داشته باشد تودهنی بزرگی به آنها زده و خودمان با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در تعیین سرنوشت کشورمان تاثیر‌گذار باشیم.

اکبری ادامه داد: ما تمام هجمه‌ها و تهدیدهای بدخواهان نظام اسلامی را با تکیه بر اصول اسلام و مکتب ارزشی می‌توانیم دفع کنیم که در این زمینه باید با بصیرت در میدان بوده و جهت‌گیری اساسی در دفع توطئه‌ها داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: این حضور می‌تواند دست ردی بر سینه دشمنان و ابر‌قدرت‌های غرب و شرق باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم همچنین فرمانده پایگاه طریق‌القدس جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در سخنانی ابراز داشت: ما هم اکنون 27 جهاد‌گر شهید، 92 جهادگر جانباز، 489 ایثارگر جهادی و 76 خانواده‌ شهدا داریم که به وجود آنها افتخار کرده و در برابر عظمت آنها تعظیم می‌کنیم.

قادر اسماعیل‌زاده به شکل‌گیری حلقه‌های صالحین مجموعه جهاد کشاورزی برای ایجاد فضای روشنگری و بصیرت‌افزایی و عمل به منویات مقام معظم رهبری در برقراری فضای سالم تربیتی اشاره کرد و یادآور شد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به سلامت فضای تربیتی نیاز داریم.

وی اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای را یادآور شد و گفت: این حضور حداکثری می‌تواند انقلاب ما را از صحنه‌های توطئه‌ای بدخواهان در مصونیت نگه دارد.

فرمانده پایگاه طریق‌القدس جهاد کشاورزی استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: در 24 خرداد حرکتی را رقم خواهیم زد که غرب و شرق انگشت به دهان مانده و در برابر عظمت این ملت سخن گزافی را به زبان نیاورند.

انتهای پیام/6201/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول