اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان سهمیه زیر 23 سال

بازیکن جوان گهر دورود به صبای قم ملحق شد/ پورعمرانی صبایی شد

بازیکن تیم فوتبال گهر شهرداری دورود در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال صبای قم محلق شد.

بازیکن جوان گهر دورود به صبای قم ملحق شد/ پورعمرانی صبایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در سی و پنجمین روز از بازار نقل و انتقالات بازی‌های پیش فصل سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چهارمین خرید جدید خود را انجام داد و یک بازیکن دیگر به خدمت گرفت.

صبایی‌ها برای جذب چهارمین مهره جدید خود برای حضور موفق در دوره سیزدهم ادوار مختلف رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور زیاد به زحمت نیافتادند و با نظر محمد مایلی‌کهن سرمربی جدید خود بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گهر شهرداری دورود را جذب کردند.

این بازیکن حامد پورعمرانی از چهره‌های جوان و آینده‌دار فوتبال کشورمان است که خود را از تیم فوتبال گهر شهرداری دورود در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی کرد و از زمانی که محمد مایلی‌‌کهن به این تیم لرستانی پیوست با اعتماد مایلی‌کهن با تجربه توانایی‌های وی بیشتر در مقابل حریفان لیگ برتری به چشم آمد.

پورعمرانی از بازیکنانی است که زیر 23 سال سن دارد و با توجه به پیوستن به تیم فوتبال صبای قم برای حضور در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، یکی از سهمیه‌های زیر 23 سال صبا به شمار می‌رود.

این بازیکن یکی از خوب‌های تیم فوتبال گهر شهرداری دورود در فصل قبل بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور بود اما نتوانست نقشی در رهایی تیم گهر از جدایی از انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال و عدم سقوط این تیم به لیگ دسته اول جام آزادگان داشته باشد.

بازی‌های خوب حامد پورعمرانی در نیم فصل دوم بازی‌های فصل قبل لیگ برتر در ترکیب اصلی تیم گهر شهرداری دورود موجب شد تا این بازیکن بیشتر مورد توجه محمد مایلی‌کهن که اصولا علاقه و اعتماد زیادی به بازیکنان جوان دارد، قرار بگیرد و در بازی‌های بزرگ مقابل صبا، استقلال و پرسپولیس نیز درخشش و عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

این بازیکن جوان و آینده‌دار بعد از شهرام مهربان دومین بازیکنی است که با نظر سرمربی باتجربه و کاردان تیم فوتبال صبای قم از تیم گهر شهرداری دورود جدا شده و برای حضور در سیزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال به تیم صبای قم می‌پیوندد.

مسئولان باشگاه صبای قم با توجه به توانایی‌هایی که این بازیکن دارد با وی برای مدت سه فصل قرارداد بسته‌اند تا بتوانند با سرمایه‌گذاری بر روی این بازیکن از نبوغ وی در فصول آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز بهره ببرند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول