اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر یاسوج:

افراد مازاد از تیم فوتبال شهرداری یاسوج کنار بروند

منتخب شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: معتقدیم برخی افراد که اکنون در کنار تیم فوتبال شهرداری یاسوج بوده و پول هم می‌گیرند و کاری انجام نمی‌دهند و گره‌ای هم باز نمی‌کنند، باید بروند.

افراد مازاد از تیم فوتبال شهرداری یاسوج کنار بروند

سعید پایدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک صعود تیم ملی به جام جهانی اظهار داشت: من به عنوان عضوی از شورای آینده شهر یاسوج بیش از همه با ورزش آشنایی دارم و خود را بخشی کوچک از پیکره ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد می‌دانم.

دونده اسبق تیم ملی دو و میدانی جمهوری اسلامی افزود: با ورزش و آن هم از نوع قهرمانی آن آشنایی کامل دارم چراکه مدت‌ها را در اردوهای تیم ملی گذرانده و غم‌ها و شادی‌ها و البته نداری‌های زیادی را به چشم دیده و با تمام وجود احساس کرده‌ام.

پایدار با ذکر خاطره‌ای از حضور خود در مسابقات قهرمانی کشوری دو و میدانی در سالیان گذشته عنوان کرد: به یاد دارم که در آن مسابقات کفش نداشتم و بعد از مسابقه کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که آن روزها همه کاره دو ومیدانی بود تأکید داشت که این جوان اگر کفش درست و حسابی و امکانات داشت چه رکوردها که نمی‌زد.

وی با ذکر این خاطره افزود‌: می‌خواستم یادآوری کنم که در استان ما رشته‌های ورزشی که دارای استعدادهای فراوان هستند چگونه مهجور مانده‌اند و به همین خاطر شورای اسلامی شهر را ملزم خواهیم کرد که در رشته‌های مدال‌آور سرمایه‌گذاری کند.

این منتخب شورای شهر یاسوج در پاسخ به برداشت خبرنگار فارس که با این صحبت‌ها معلوم شد که به تیمداری شهرداری یاسوج در زمینه فوتبال اعتقادی ندارید، تصریح کرد: این برداشت صحیحی از گفته‌های من نبود چراکه من خودم قبل از این‌که منتخب شورا و یا کاره‌ای دیگر باشم ورزشکار آن هم به صورت حرفه‌ای بوده‌ام.

پایدار ادامه داد: من با کلیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج به عنوان عضوی از شورای آینده شهر مخالفتی ندارم بلکه مخالفت من با پول‌هایی است که برخی در کنار این تیم می‌گیرند.

منتخب شورای اسلامی شهر یاسوج و ملی‌پوش گذشته دو و میدانی کشور خاطرنشان کرد: چرا باید در این تیم با وضعیت بدی که در زمینه پرداخت حقوق کارگران شهرداری داریم ریخت و پاش شود.

پایدار افزود: اکنون 9 ماه است که حقوق برخی کارگران شهرداری داده نشده و آن‌گاه ما در تیم فوتبال شهرداری هزینه میلیاردی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: چرا باید به کسانی که در کنار تیم بدون هیچ‌گونه خاصیتی وجود دارند پول پرداخت شود و من به همین دلیل به عنوان عضو شورا در آینده با این گونه پرداخت‌ها مخالفت خواهم کرد.

توجه به بومی‌گری در تیم فوتبال شهرداری یاسوج از دیگر خواسته‌های این عضو جدید شورای شهر یاسوج بود که در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم در ورزش سرمایه‌گذاری کنیم باید به تیم‌های پایه در فوتبال بها داد و همچنین رشته‌های دارای استعداد در این شهر از جمله دو و و میدانی و تکواندو و رزمی را هم به مانند فوتبال ببینیم.

پایدار از لزوم شفاف‌سازی در پرداخت دستمزدها در تیم فوتبال شهرداری گفت و افزود: باید در دوره جدید و برای فصل جاری شفاف‌سازی شود که اگر این‌گونه شد دیگر در آینده موضوعی همچون تبانی و مشکلات دیگر را که از آن ضربه خورده‌ایم، نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول