اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

اولویت کاری را به جوانان اختصاص دهیم

امام جمعه لنده با اشاره به نقش جوانان در جامعه گفت: جوانان به عنوان آینده‌سازان کشور باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گرفته و برنامه‌ریزی درستی برای آن‌ها صورت پذیرد.

اولویت کاری را به جوانان اختصاص دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه لنده با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: برگزاری جشن و سرور برای امامان و معصومان به تنهایی کافی نیست بلکه باید سیره و منش آن‌ها در زندگی مورد توجه قرار داده شود.

وی افزود: ائمه و معصومان چراغ راه هدایت بشری بوده و زندگی باید بر اساس نظر و دیدگاه آنان‌تفسیر شود.

امام جمعه لنده گفت: ائمه کسانی هستند که خداوند در قرآن آنان را به عنوان ملازمان خود یعنی مقربان درگاه الهی یاد کرده و پیروی از آن‌ها را تنها راه رسیدن به خود می‌داند.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران تصریح کرد: شهید چمران از جمله کسانی است که پیروی از اهل بیت را در قول و فعل به عینیت رسانید و راه تقرب به درگاه‌الهی را به درستی یافته بود.

وی افزود: حیف است کسانی که خداوند را با گوشت و پوست و خون خود احساس می‌کنند یعنی همه چیز را خدا می‌دانند و بس در بستر بیماری یا مرگ طبیعی بمیرند، آنان باید در راهی که یافته‌اند به بالاترین درجه یعنی شهادت برسند.

خطیب جمعه لنده در ادامه افزود: جشن نیمه شعبان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که برای میلاد حضرت قائم(عج) باید باشکوهتر از همیشه برگزار شود.

وی در ادامه به حضور جوانان و نقش آنان در جامعه اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و هدایت جوانان باید اولویت کاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام کیانی اذعان داشت: جوانان به عنوان آینده سازان کشور باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گرفته و برنامه‌ریزی درستی برای آن‌ها صورت پذیرد.

 وی در ادامه یادآور شد: ملت ایران در 24 خرداد حماسه‌ای جاودان خلق کرده که هر مسئولی با هر نقطه نظری که داشته باشد باید خود را مدیون مردم و ملت ایران بداند و به این باور برسد که مردم ولی نعمت آن‌ها بوده و هر کس را که بخواهند بر مسند قدرت اجرایی می‌نشانند.

امام جمعه لنده افزود: ملت ایران تابع رهبری بوده و در این راه لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام کیانی اصل یادآور شد: رئیس جمهور منتخب باید ایده‌ها و نقطه نظرات و فرمایشات مقام معظم رهبری که در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی و رفاعه مردمی را به درستی پیگیری کند.

انتهای پیام/82013/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول