اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی 5 باب خانه عالم در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از آغاز عملیات اجرایی پنج باب خانه عالم در این شهرستان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی 5 باب خانه عالم در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل دینی و افزایش امکانات فرهنگی و دینی از اولویت‌های این اداره است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از آغاز عملیات اجرایی پنج باب خانه عالم در این شهرستان خبر داد.

اهرمی خاطر نشان کرد: خانه‌های عالم بسترساز حضور روحانیان و مبلغان در مناطق محروم به شمار می‌رود توجه بیشتر به آن را امری لازم و ضروری دانست چرا که روحانیون با حضور در این خانه‌های معنوی نقش مستمر و تاثیرگذاری در تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی دارند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر ظرفیت بسیار خوب منابر در پیش‌برد اهداف نظام، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه دارد به عنوان یک قرارگاه فرهنگی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای افزایش سطح هوشیاری و فرهنگ دینی مردم استفاده کند که یکی از اهم اقدامات در دست اقدام احداث خانه‌های عالم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: با هماهنگی و رایزنی‌های صورت گرفته با اداره بنیاد مسکن شهرستان، بانیان مساجد، شهرداری و شوراهای اسلامی شهرهای بنک و کنگان عملیات اجرایی احداث پنج باب خانه عالم با واگذاری به پیمانکار مربوطه شروع شده و سعی خواهیم کرد با مرتفع‌سازی مشکلات سد راه به زودی شاهد افتتاح آنها باشیم.

اهرمی در ادامه از فعالیت 100 مبلغ و مبلغه در اعیاد شعبانیه کنگان خبر داد و ابراز داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده توسط اداره تبلیغات اسلامی کنگان 100 مبلغ و مبلغه در اعیاد شعبانیه در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: ماه مبارک شعبان فرصتی برای کسب خیرات و برکات، ماه آذین بندی بهشت برین، ماه پیامبر (ص) و ماهی است که حاملان عرش آن را بزرگ می‌شمارند پس بر ماست که حداکثر بهره بردن از فیوضات معنوی را برای مردم خداجوی فراهم آوریم.

وی گفت: همزمان با آغاز ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، هیئت‌های مذهبی این شهرستان به مناسبت میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع) مصادف با سوم، چهارم و پنجم ماه شعبان به صورت مجالس روحانی‌محور برنامه جشن و سرور برگزار می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دفاتر ائمه جمعه شهرهای کنگان، عسلویه و سیراف، حوزه‌های علمیه فاطمه‌الزهرا (س) شهر کنگان و حوزه علمیه الزهرا (س) عسلویه، حوزه علمیه علمیه علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) و تشکیل جلسه با روحانیون بومی و مستقر و همچنین مبلغین مستقر در شرکت‌های صنعتی در منطقه، 100 مبلغ و مبلغه در اعیاد شعبانیه این شهرستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/2451/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول