اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

آیت‌الله مدنی‌تبریزی تشنگان کمال را از چشمه حقایق قرآنی سیراب می‌کرد

یکی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله مدنی‌تبریزی را تسلیت گفت و بیان داشت: ایشان تشنگان فضیلت و کمال را از چشمه‌ جوشان حقایق قرآنی و معارف ولایی سیراب می‌کرد.

آیت‌الله مدنی‌تبریزی تشنگان کمال را از چشمه حقایق قرآنی سیراب می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی آمده است: ارتحال عالم ربانی فقیه اهل البیت علیهم السلام حضرت آیت الله آقای حاج سید یوسف مدنی‌تبریزی رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثر شد.

در ادامه این پیام افزوده شده است: آن فقیه و مرجع بزرگوار از استوانه‌های بزرگ علمی و معنوی حوزه‌ی علمیه قم بودند که سالیان متمادی عمر پربرکت خود را در نشر و ترویج معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام، با تألیفات کتاب‌های ارزشمند و گرانسنگ در فقه و اصول و با تدریس خارج و تربیت فضلا و طلاب سپری کرد.

در این پیام بیان شده است: ایشان با اخلاص تمام در خدمتگزاری به آستان ملک پاسبان مولای خود حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواح العالمین له الفدا افتخار خدمت داشت و تشنگان فضیلت و کمال را از چشمه‌ جوشان حقایق قرآنی و معارف ولایی سیراب می‌کرد. ارتحال این فقیه عالیقدر ثلمه‌ای بزرگ برای حوزه‌های علمیه است.

در این پیام افزوده شده است: حقیر این ضایعه‌ بزرگ را به ساحت مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواح العالمین له الفدا و به حوزه‌های علمیه و علمای اعلام و مردم شریف آذربایجان و به ویژه به بیت شریف ایشان و آقازاده‌های محترم و وابستگان مکرم تسلیت گفته و از خداوند متعال مزید رحمت و مغفرت برای‌ آن فقیه عالی‌مقام و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول