اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در گفت‌وگو با فارس اعلام شد

فرماندار شفت ‌یک ماه حقوقش را به حادثه‌دیدگان امامزاده ابراهیم اهدا کرد

فرماندار شفت یک ماه حقوق خود به مبلغ 865 هزار و 200 تومان را برای کمک به حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان اهدا کرد.

فرماندار شفت ‌یک ماه حقوقش را به حادثه‌دیدگان امامزاده ابراهیم اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت حقوق یک ماه خود به مبلغ 865 هزار و 200 تومان را به خسارت‌دیدگان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم اهدا کرد.

فرماندار شفت درباره اهدای حقوق خود به حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم به خبرنگار فارس اظهار کرد: باید در انجام اقدام‌های خداپسندانه همواره پیشگام بود و انجام اینگونه اقدام‌ها در برابر خسارت آسیب‌دیدگان بسیار ناچیز است.

جواد شفیعی‌ثابت افزود: مردم سرفراز گیلان که مانند گذشته به آسیب‌دیدگان زلزله‌ها در استان‌ها کمک می‌کنند می‌توانند به هم‌استانی‌‌های خسارت دیده خود نیز یاری برسانند.

وی از تمام مدیران استان و کشور خواست تا در ارائه خدمت بی‌منت و عاجل به خسارت‌دیدگان نهایت مساعدت را داشته باشند و در مسیر به ثمر رسیدن پیگیری مصوبات ستاد مدیریت بحران و خواسته‌های به حق مردم حادثه دیده نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شفت گفت: خرید یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی برای روستای امامزاده ابراهیم، ترمیم خسارت‌های وارده به زیرساخت‌ها و اهدای تسهیلات بلاعوض از اقدام‌هایی است که باید در اسرع وقت صورت گیرد.

وی تصریح کرد: پرداخت جبران خسارت توسط بیمه‌ها در حداقل زمان و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه انواع تسهیلات کم‌بهره با شرایط ضمانت آسان در کوتاه‌ترین زمان مهم‌ترین خواسته‌های اهالی و بنده است.

شفیعی‌ثابت درباره برگزاری انتخابات در روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت، اذعان کرد: انتخابات شورای اسلامی روستا و ریاست جمهوری در این روستا در موعد مقرر با حضور اهالی آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2300/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول