اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

جوانان ایرانی با بصیرت علی اکبری حامی رهبر انقلاب هستند

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: جوانان ایرانی در مقطع کنونی با بصیرتی که به آن مجهز هستند که نشات گرفته از بصیرت نافذ علی اکبر (ع) است تابع رهبر فرزانه انقلاب هستند.

جوانان ایرانی با بصیرت علی اکبری حامی رهبر انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) در بیله‌سوار اظهار داشت: اگر امروز جوانان ما به زینت شایستگی‌ها و برتری‌های حضرت علی اکبر (ع) آراسته هستند افتخاری بزرگ برای جوانانی است که سرمایه ارزشی خود را دفاع از اسلام و کیان انقلاب اسلامی می‌دانند.

وی با یادآوری اینکه جوانان ما امروز با مجهز شدن به ابزارها و لوازمی همچون علم، ‌آگاهی، بصیرت و شجاعت دشمن را در عرصه‌های مختلف ناکام گذاشته و حقانیت خود را در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند، تصریح کرد: آنچه که در این زمینه یک عنصر واقعی و حقیقی به شمار می‌رود اعتقادات جوانان پاک ما است که همیشه و در تمام عرصه‌ها اوج عظمت و ولایت‌مداری خود را نشان داده‌اند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار نمونه این بصیرت و آگاهی را اوج حضور مردم در صحنه انتخابات 24 خرداد توصیف کرد و افزود: پیروزی دوران دفاع مقدس و کامیابی در تمام صحنه‌هایی که دشمن به دنبال ایجاد فتنه، انحراف و کج‌روی بوده است جوانان ظرفیت عظیم حماسه خود را به نمایش گذاشتند و صحنه را مهیای یک تحول عظیم و دگرگونی واقعی کردند.

قیاسی به برجستگی جوانان ایران اسلامی و کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: جوانان ما در تمام صحنه‌ها با رمز ایمان و تقوای الهی موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی،‌ ولایت‌مداری و روحیه گذشت و حماسه صحنه‌های بی‌بدیلی را در دلدادگی به نظام خلق کردند تا دنیا به این حقیقت پی ببرد که جوانان این مرز و بوم در تبعیت از حضرت علی اکبر (ع) شاخص و ممتاز هستند.

وی ابراز داشت: برخلاف دیدگاه دشمن که سعی می‌کند جوانان ما را امروز دل‌مرده و دلزده از انقلاب و حقیقت اسلام جلوه دهد جوانان پر شور و نشاط کشورمان امروز در سنگر حقیقی صیانت از این نظام با شایستگی حاضر شدند و با تمام توان سعی دارند بدخواهان نظام را در صحنه ستیز با ارزش‌های اسلامی ناکام بگذارند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با برشمردن برخی از شاخصه‌ها و ویژگی جوانان ایرانی نسبت به جوانان دیگر ملل جهان خاطرنشان کرد: انرژی، امید و ابتکار سه خصوصیت جوانان ماست که رهبری فرزانه انقلاب نیز همیشه بر این سه ویژگی تاکید کرده و خواستار تبیین و تشریح این سه خصوصیت شدند.

قیاسی گفت:‌ یکی از گرفتاری‌های بزرگ کشورهای غرب فضایی است که جوانان آنها در آنجا تربیت یافته و رشد پیدا می‌کنند که اغلب این فضای تربیتی ناسالم و برگرفته از برخی شاخصه‌های غیر انسانی و غیر‌ارزشی است در حالی که جوانان ما در محیط‌‌های علمی و معرفتی رشد حقیقی پیدا کرده و قادر هستند ذائقه تربیت دینی و اسلامی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: دنیا امروز معترف است که یک جوان ایرانی توان و قدرت دفع تهدیدها و توطئه‌های مستکبران روزگار را دارد که در این باب باید بیشتر از گذشته به هوش باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امروز همچنین به مناسبت هفته جوان و روز جوان، خانواده و مهرورزی همایشی در پارک بانوان در اردبیل برگزار شد و دختران و بانوان جوان در یک فضای آرام و امن ورزشی و تفریحی سالم کوشیدند روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان را گرامی داشته و بر الگوگیری از این اسوه ورزشی تاکید کنند.

انتهای پیام/62004//چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول