اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ولادت امام زمان(عج)

اجتماع عظیم منتظران در میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود

مدیر فرهنگسرای انتظار گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه اجتماع عظیم منتظران در میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود.

اجتماع عظیم منتظران در میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انتظار، علی رضازاده اظهار داشت: به همت فرهنگسرای انتظار در ایام شعبانیه اجتماع عظیم منتظران در میدان شهدای مشهد برپا می‌شود تا منتظران واقعی امام زمان(عج) پس از انجام مراسمات دینی در روز میلاد امام زمان(عج) با عزیمت به حرم رضوی برای ظهور هر چه سریع‌تر امام زمان(عج) دعا کنند.

وی افزود: 100ایستگاه فرهنگی به همت 100 کانون مهدویت در سطح شهر برپا می‌شود که در هر ایستگاه هشت اقدام فرهنگی به شهروندان ارائه می‌شود که از آن جمله می‌توان به برگزاری نمایشگاه تصویری، غرفه فروش محصولات فرهنگی، غرفه کودکان با موضوع مهدوی و داستان‌های میلاد امام زمان(عج)، برگزاری مسابقات حضوری، غرفه ارائه خدمت به منتظران حضرت، اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این در غرفه ارائه خدمت علاقه‌مندان می‌توانند تا با ارائه زمان‌بندی برنامه‌های سایر شهروندان را درباره خدماتی که به منظور شب میلاد امام زمان(عج)برای خدمت‌رسانی به زایران ایشان انجام خواهند داد مطلع کنند، خاطر نشان کرد: در 100 ایستگاه فرهنگی سطح شهر نیز ایستگاه بلوتوث‌های مهدوی، بازی‌های رایانه‌ای و پخش فیلم با موضوع مهدوی و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی و برپایی حلقه‌های معرفت انجام می‌شود.

رضازاده ابراز کرد: علاوه بر این با هماهنگی انجام شده با مساجد سطح شهر مشهد علاقه‌مندان و فعالان فرهنگی مساجد می‌توانند با مراجعه به غرفه خلاقیت ایستگاه‌های مهدویت طرح‌های خود را در زمینه‌های مهدوی به شهروندان ارائه دهند.

مدیر فرهنگسرای انتظار در زمینه محله‌آرایی‌ها به مناسبت ایام شعبانیه گفت: به منظور نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و شورای‌های اسلامی شهر برنامه‌های ایام شعبانیه از 28 خرداد ماه برگزار می‌شود و تا سوم تیرماه ادامه دارد و در آن در موضوع محله‌آ‌رایی، مساجد محله‌های خود را با همکاری فرهنگسرای انتظار زیباسازی می‌کنند تا محله‌های شهر مشهد پایتخت معنوی ایران برای میلاد امام زمان(عج) آراسته‌تر شود.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این سه همایش بزرگ نیز در سه موضوع سبک زندگی مهدوی برای نخبگان و اساتید، رسانه و مهدویت برای فعالان فرهنگی، و بیعت با امام زمان(عج) برای مسئولان برگزاری دعاهای ندبه سطح شهر با حضور سخنرانان کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول