اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارشی از حوادث استان فارس/

از سوء‌استفاده پسر از حساب بانکی پدر تا تسلیم شدن قاتل

فرمانده انتظامی اقلید استان فارس از انهدام باند شش نفره سارقان منزل و کشف 26 سرقت از آنان در این شهرستان خبر داد.

از سوء‌استفاده پسر از حساب بانکی پدر تا تسلیم شدن قاتل

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس محمدحسین اسکندری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان اقلید با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی اعضای یک باند سارقان منزل را مورد شناسایی قرار دادند.

وی ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم توسط ماموران، شش نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اقلید بیان کرد: پس از تحقیقات کامل از سارقان 26 سرقت منزل، کیف‌قاپی و سایر سرقت‌ها در سطح این شهرستان از آنان کشف شد.

اسکندری اضافه کرد: اموال مسروقه کشف شده از سارقان تحویل مالباختگان شده و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

سوء‌استفاده پسر از حساب بانکی پدر، در فضای مجازی

بر اساس این گزارش همچنین رئیس پلیس «فتا» فارس از دستگیری فردی که با سوء‌استفاده از حساب پدرش برای خود و دوستانش دردسر ایجاد کرده بود خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی بیان کرد: در یکی از روزهای خرداد ماه جاری شخصی به پلیس «فتا» مراجعه و خواستار رسیدگی به پرونده‌ای که در دست داشت شد.

وی ادامه داد: شاکی اعلام کرد که در این اواخر متوجه شده از حسابش مبالغی برداشت که با مراجعه به بانک و مشاهده صورت حساب، مشخص شده، این برداشت‌ها همگی به صورت اینترنتی و اغلب از طریق خرید شارژ انجام شده است.

رئیس پلیس «فتا» فارس خاطرنشان کرد: بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس «فتا» این استان قرار گرفت و تحقیقات در این مورد آغاز شد.

حسینی در ادامه گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی، ماموران آی پی هایی که از طریق آنها این خریدها انجام گرفته بود را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که‌ آی پی های شناسایی شده متعلق به یک کافی نت و دو منزل مسکونی در شیراز است.

رئیس پلیس فتا افزود: در بازجویی‌های انجام پذیرفته از مالکان این  آی پی ها مشخص شد تمام خریدها از طریق فرزند شاکی و در زمان حضورش در منزل دوستان و یا در کافی‌نت انجام گرفته است.

خودرو حامل 91 هزار نخ سیگار قاچاق در جهرم متوقف شد

همچنین فرمانده انتظامی جهرم استان فارس از کشف 91 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده در این زمینه گفت: ماموران انتظامی شهرستان جهرم هنگام اجرای ایست و بازرسی در محور جهرم - شیراز به یک خودرو پیکان مشکوک شدند.

وی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 91 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم افزود: راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

قاتلی در کازرون خودش را تسلیم قانون کرد

جوانی که بر سر اختلاف خانوادگی فردی را با سلاح سرد به قتل رسانده بود، بلافاصله پس از ارتکاب جرم خودش را به پلیس معرفی کرد.

فرمانده انتظامی کازرون استان فارس در تشریح این خبر گفت: شخصی با مراجعه به پاسگاه انتظامی تنگ چوگان و معرفی خود به عنوان عامل قتل در اطراف یکی از روستاهای کازرون، عنوان کرد که فردی را به قتل رسانده و جسد مقتول نیز در ماشین وی است.

سرهنگ محسن سروقد افزود: بلافاصله ماموران کلانتری 12 حضرتی به محل اعزام شدند و ضمن هماهنگی و حضور مقام قضایی پس از انجام تشریفات قانونی جسد به سردخانه منتقل و متهم برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد.

وی گفت: متهم عنوان کرد به دلیل اختلافات خانوادگی که با مقتول داشته در یک درگیری با وی چند ضربه چاقو به کمر و گلویش وارد و او را به قتل رسانده و بعد از آن نیز خود را به پلیس معرفی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون بیان کرد: با توجه به اقرار صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی مرجع قضایی صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان کازرون قرار گرفته است.

انتهای پیام/‌2448‌/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول