اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد

کشف راز 6 فقره قتل و سرقت مسلحانه در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: پلیس شهرستان ایرانشهر به دنبال هلاکت یک شرور مسلح فراری راز شش فقره قتل و سرقت مسلحانه را کشف کرد.

کشف راز 6 فقره قتل و سرقت مسلحانه در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، علی ملکی‌آهنگران اظهار داشت: این شرور و سارق مسلح فراری «شهسوار.ح» معروف به زین‌الدینی است که اواخر اردیبهشت ماه سال‌جاری در حالی که با چند نفر دیگر از همدستانش قصد داشتند سرقت مسلحانه دیگری را در شهرستان ایرانشهر انجام دهند با اقدامات اطلاعاتی و به موقع پلیس نقشه آنان قبل از اجرا توسط پلیس کشف شد.

وی افزود: در پی اعلام اخباری مبنی بر اینکه تعدادی شرور مسلح در یکی از جاده‌های ایست و بازرسی فلکه قدیم چابهار پاتوق کرده و قصد سرقت دارند به دلیل اهمیت موضوع تیمی به سرپرستی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر برای شناسایی و بررسی صحت و سقم ماجرا به محل اعزام و موفق شدند با تحت نظر قرار دادن محل اعلامی این اشرار مسلح را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر عنوان کرد: مأموران انتظامی به محض مشاهده این افراد مسلح برای دستگیری آنان وارد عمل شدند که اشرار مسلح نیز با سلاح‌هایی که در اختیار داشتند بر روی مأموران آتش گشودند.

ملکی‌آهنگران خاطرنشان کرد: افراد مسلح که بدون توجه به دستورات پلیس به تیراندازی خود ادامه می‌دادند با آتش پرحجم پلیس زمین‌گیر شده و چاره‌ای جز فرار نداشتند.

این مسئول گفت: در این درگیری مسلحانه یکی از اشرار مسلح به هلاکت رسید و از وی یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط و شرور دیگری به نام «احسان.الف» نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر بیان داشت: با بررسی‌های پلیس آگاهی ایرانشهر مشخص شد این شرور معدوم در فروردین ماه سال 86 به اتهام سرقت مسلحانه روانه زندان شده بود.

وی افزود: پس از آزادی از زندان به اتهام تیراندازی مسلحانه در شهریور ماه سال 91 به سمت یکی از شهروندان، سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف به منزل یکی از شهروندان ایرانشهری که منجر به قتل وی نیز شد در بهمن ماه سال 91، سرقت مسلحانه مبلغ یک میلیون و 700 هزار تومان وجه نقد از راننده یک خودرو نیسان در جاده خاکی سرزه به تمپ ریگان این شهرستان در 20 فروردین ماه سال‌جاری تحت تعقیب مراجع قضایی قرار دارد.

ملکی‌آهنگران از دیگر سوابق ننگین این شرور مسلح به سرقت مسلحانه یک وانت نیسان در شهرک بافت بلوچ در 13 اسفند ماه سال گذشته، قتل مسلحانه یکی از شهروندان ایرانشهری در آبان ماه سال 90 و سرقت مسلحانه یک دستگاه پژو 405 در 26 اسفند سال گذشته اشاره کرد.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول