اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل پیش‌بینی کرد

ورود 8 میلیون گردشگر به اردبیل در تابستان

فرماندار اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در تعطیلات تابستانی امسال که در دو نوبت انجام می‌شود بیش از 8 میلیون گردشگر و مسافر به اردبیل وارد شوند.

ورود 8 میلیون گردشگر به اردبیل در تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر در اردبیل اظهار داشت: تمهیدات لازم با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان به گردشگران و مسافران اندیشیده شده تا چه در دور اول سفرها و چه در دور دوم که بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود گردشگران و مسافران ورودی با کمبود و نقیصه‌ای روبرو نشوند.

وی یکی از تمهیدات پیش‌بینی شده را مراکز اقامتی، پذیرایی و مناطق گردشگر‌پذیر توصیف کرد و افزود: در این زمینه با همکاری مجموعه‌های صنفی و جامعه هتلداران و صاحبان مراکز اقامتی در شهرهای اردبیل و سرعین هماهنگی لازم صورت گرفته تا هم ظرفیت این مراکز افزایش یافته و هم کیفیت ارائه خدمات ارتقا یابد.

فرماندار اردبیل عنوان کرد: ورود 7 تا 8 میلیون گردشگر تابستانی به اردبیل و حضور در فضاهای گردشگری تاریخی، طبیعی و همچنین مکان‌های دیدنی و پر جاذبه خود ظرفیت عظیمی است که اگر برنامه‌ریزی دقیقی در حوزه در‌آمدزایی از این محل داشته باشیم به اندازه چندین برابر دیگر منابع در‌آمدی می‌توانیم از این محل در‌آمد برای استان اردبیل کسب کنیم.

دبیر ادامه داد: از محل اعتبارات حوادث قرار است نانوایی‌های سیار در نقاط مختلف شهر راه‌اندازی شود تا در بحث تهیه و خرید نان مسافران و گردشگران با مشکلی روبه‌رو نشوند.

این مسئول تاکید کرد: در حداقل زمان باید این اعتبار تامین شود اما اگر به هر نحوی این امکان فراهم نشد ما به صورت سیار نان‌فروشی‌هایی را در چهار نقطه شهر به ویژه ورودی‌ها راه‌اندازی می‌کنیم تا از طریق این محل‌ها نان مرغوب و با کیفیت برای مسافران و گردشگران عرضه شده و آنها بتوانند نیازمندی‌ خود را از این محل تامین کنند.

فرماندار اردبیل با اذعان به برخی از مشکلات در پخت نان و نارسایی ایجاد شده در ساعات و نحوه توزیع و تامین آرد مورد نیاز گفت: با تشکیل جلسات مستمر سعی داریم با رفع دغدغه مربوط به سرانه نان و تامین آرد تمام نانوایی‌های شهرستان را فعال کنیم تا اقدام به پخت نان و عرضه آن کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان خود ابراز داشت: بعد از هدفمندی یارانه‌ها تعداد نانوایی‌ها در شهر اردبیل از 400 مورد به بیش از یک هزار و 200 مورد افزایش یافته و بر همین اساس نباید مشکل نان مشاهده می‌شد اما به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و ایرادات در توزیع سرانه آرد و تامین آن شاهد آن هستیم که مردم امروز با برخی گله‌مندی‌ها روبرو هستند و در برخی نقاط شهر نیز از طولانی بودن صف‌های خرید نان گلایه دارند که در حداقل زمان با تشکیل جلسات و پیگیری‌های مستمر و ملموس مسئولان سعی داریم این ایرادات را به هر نحو ممکن برطرف کرده و بستر یک حرکت مقبول در عرضه نان و دیگر نیازمندی‌های گردشگران و مسافران را فراهم کنیم.

انتهای پیام/62005/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول