اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

آکادمی علمی ورزشی چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‎شود

معاون ورزشی اداره ‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی آکادمی علمی ورزشی استان راه‌اندازی می‎شود.

آکادمی علمی ورزشی چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، افشین ملایی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) اظهار کرد: ایجاد تحرک و حرکت جسمانی نیاز اساسی امروز مردم استان چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته بیش از 65 درصد مردم ایران دچار فقر حرکتی هستند، بر همین اساس نیاز به تحرک و سلامت جسمانی در مردم به خوبی احساس می‎شود.

ملایی ادامه داد: زمانی می‌‎توانیم به اهداف توسعه ورزش همگانی دست یابیم که ورزش کردن تنها به گروه خاصی از افراد جامعه به عنوان مثال جوانان خلاصه نشود و تمامی اقشار و گروه‌های سنی در این برنامه مشارکت داشته باشند.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی در کسب عناوین قهرمانی را از برنامه‌های ویژه این معاونت برشمرد و گفت: بر همین اساس تدوین یک برنامه پنجساله از سوی این معاونت در دست اجراست.

وی از راه‌اندازی آکادمی علمی ورزشی در استان خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز سه هدف استعدادیابی جوانان استان، نخبه‌پروری و بازتوانی و درمان آسیب‌ها محقق خواهد شد.

ملایی خاطرنشان کرد: به زودی شاهد بهره‌برداری از این مرکز در استان خواهیم بود.

وی احداث سالن‌های ورزشی را در گروه تدوین طرح آمایش سرزمین دانست و گفت: با استفاده از طرح آمایش سرزمین نیازهای هر شهرستان و یا روستا مشخص شده و براساس آن برنامه‌ریزی صورت می‎گیرد.

این مسئول سرانه فضاهای ورزشی در این استان را 24 سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: این سرانه برابر با متوسط سرانه ورزشی کشور است.

انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول