اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد انجام می‌شود

راه‌اندازی مراکز نیکوکاری برای جمع‌آوری زکات در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری برای جمع‌آوری زکات در این استان خبر داد.

راه‌اندازی مراکز نیکوکاری برای جمع‌آوری زکات در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد به عنوان پل ارتباطی میان مردم و نیازمندان است و ما امدادگران باید برای کمک به محرومین از هیچ کوششی در جلب مشارکت‌های مردمی دریغ نکنیم. 

وی ادامه داد: برای جلب اعتماد مردم در راه کمک به نیازمندان باید خدمات ارائه شده مستندسازی شود و به صورت فصلی گزارش‌دهی خدمات صورت پذیرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: سعی ما بر این است که اهداف بلندمدتی در بحث اشتغال، حمایت و معیشتی مددجویان داشته باشیم و خود را به امور کوچک و پیش پا افتاده مشغول نکنیم.

وی با بیان این‌که در طرح اکرام ایتام باید با تلاش مستمر حامی‌یابی را افزایش داده و سرانه ایتام را بالا ببریم، گفت: باید تلاش کنیم خدمات مسکن ایتام و سایر نیازهای آن‌ها از محل مساعدت حامیان صورت پذیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان به فعال کردن طرح محسنین برای سایر نیازمندان غیر از ایتام و همچنین طرح جمع‌آوری صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) در ماه شعبان اشاره کرد و این طرح‌ها را در پیشبرد اهداف کمیته امداد مؤثر خواند. 

فرهادی همچنین به راه‌اندازی مراکز نیکوکاری و تبلیغ گسترده و همه جانبه در خصوص جمع‌آوری زکات اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است که با ایجاد این شبکه‌ها فرهنگ انفاق و احسان و همچنین فرهنگ زکات را در بین مردم نهادینه کرده و از این راه درآمدی برای کمک به نیازمندان واقعی به‌دست آوریم.

وی طرح مفتاح‌الجنه را از برنامه‌های اثربخش کمیته امداد عنوان کرد و اظهار داشت: ما باید برای تمامی خدمات خود برنامه‌ریزی صحیح و اصولی داشته و از کسانی که با این نهاد ارتباط دارند قدردانی و تجلیل کنیم.

فرهادی اظهار امیدواری کرد که با حضور بیشتر مردم در عرصه خدمت به محرومان توفیقات بیشتری را در راه خدمت به نیازمندان واقعی به دست آوریم.

انتهای پیام/82009/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول