اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد خبر داد

حضور قطعی 15 تیم خارجی در مسابقات آسیایی شطرنج

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد با اشاره به حضور قطعی 15 تیم خارجی و تیم ایران در مسابقان آسیایی شطرنج گفت: امروز در مراسمی رسمی با حضور مسئولان کشور، پرچم کشورهای شرکت‌کننده به اهتزاز در می‌آید.

حضور قطعی 15 تیم خارجی در مسابقات آسیایی شطرنج

اسماعیل پهلوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان محمودآباد از آمادگی کامل برای میزبانی از تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات آسیایی شطرنج خبر داد.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم رفاهی، امنیتی و برگزاری مسابقات در مجموعه وزارت نفت در محمودآباد در نظر گرفته شده است که امیدواریم میزبانی شایسته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد شروع مسابقات را صبح فردا عنوان کرد و افزود: تاکنون سه تیم ازبکستان، تاجیکستان و قزاقستان وارد مجموعه نفت محمودآباد شده‌اند و تیم‌های دیگر نیز ظرف امروز و امشب وارد می‌شوند.

پهلوان زمان اختتامیه مسابقات را شب پنجم تیرماه اعلام کرد و ابراز داشت: شرکت‌کنندگان طی یک هفته با هم رقابت می‌کنند و چهره نفرات برتر در شب پنجم تیرماه مشخص می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از به اهتزاز در آمدن پرچم کشورهای شرکت‌کننده در محل سه راهی شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت رسمی و با حضور شخصیت‌های کشور، استان و شهرستان امروز انجام می‌گیرد.

به گفته پهلوان، شهرستان محمودآباد از فردا میزبان مسابقات شطرنج رده‌های سنی هشت تا 18 سال دختران و پسران آسیا است.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول