اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مریوان:

حاشیه رودخانه کلین‌کبود مریوان به فضای سبز تبدیل می‌شود

شهردار شهر مریوان با اشاره به اقدامات شهرداری در زمینه توسعه فضای سبز شهری، از ایجاد یک پروژه فضای سبز در کنار رودخانه کلین‌کبود این شهر خبر داد.

حاشیه رودخانه کلین‌کبود مریوان به فضای سبز تبدیل می‌شود

محمدعلی باغانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار کرد: در راستای دادن جلوه‌ای زیبا به محیط رودخانه کلین‌کبود که چند سالی است به صورت خاکی غیر قابل استفاده برای خانه‌سازی و کشاورزی است، تبدیل آن به محلی به عنوان تفرجگاه در دستور کار شهرداری است.

باغانی با اشاره به محوطه‌های رودخانه کلین‌کبود مریوان گفت: در یکی از قسمت‌های کنار این رودخانه نزدیک به میدان ‌بار فضایی موجود است که شهرداری در نظر دارد این محوطه را به فضای سبز درون‌محله‌ای تبدیل سازد.

باغانی خاطرنشان کرد: مقداری از زمین مورد نظر به تملک شهرداری درآمده و مابقی را نیز تملک خواهیم کرد تا اینکه به اهداف مدنظر در زمینه ایجاد فضایی سبز در این محوطه را ایجاد نماییم.

شهردار مریوان ایجاد فضای سبز را یکی از وظایف شهرداری به منظور ایجاد محیطی سالم برای استفاده مردم خواند و تصریح کرد: شهرداری مریوان به جد چنین مسئله‌ای را دنبال خواهد کرد.

وی در پایان همکاری مردم را لازمه تحقق برنامه‌های شهرداری دانست و گفت: در صورتی که مردم در زمینه واگذاری زمین‌های قابل استفاده برای توسعه فضاهای سبز شهری و یا دیگر موارد مربوط به شهرداری برای خدمت‌رسانی بیشتر به خود آنان همکاری کنند، اقدامات شهرداری تسریع می‌یابد.

انتهای پیام/79008/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول