اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال:

پیروزی در اوسان پاسخ به حاشیه‌سازی سرمربی کره بود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: پیروزی تیم ملی فوتبال در اوسان پاسخ به حاشیه‌سازی سرمربی کره‌ای جنوبی بود.

پیروزی در اوسان پاسخ به حاشیه‌سازی سرمربی کره بود

غلامرضا بهروان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازیکنان تیم ملی در خاک کره جنوبی یک فوتبال ناب ایرانی را به نمایش گذاشتند و زیرکانه به سه امتیاز بازی دست یافتند.

وی با اشاره به برد ارزشمند تیم ملی مقابل کره جنوبی و صعود مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان با این برد با ارزش جواب حاشیه‌سازی چوی سرمربی کره‌ای را به خوبی دادند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان در ادامه افزود: امیدوارم این پیروزی‌ها همچنان برای ملی‌پوشان ادامه داشته تا بازیکنان با بازی و عملکرد مثبت خود دل میلیون‌ها هموطن را شاد کنند.

بهروان با اشاره به دوندگی و بازی منطقی بازیکنان در ورزشگاه اوسان کره گفت: بازی کردن در حضور انبوه سر و صدا تماشاگران و رطوبت 83 درجه برای هر بازیکنی بسیار سخت و طاقت‌فرسا است که بازیکنان با تعصب ایرانی از پس آن بر آمدند.

وی با اشاره به جشن ملی‌پوشان و هواداران پس از حضور بازیکنان به وطن افزود: امیدورام تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل نیز بازی‌های بسیار خوبی ارائه دهد تا به عنوان پدیده جام جهانی معرفی شود.

بهروان در پایان ضمن تبریک دوباره به مقامات ارشد کشور، مسئولان فدراسیون فوتبال و ملت غیور ایران خاطر نشان کرد: تیم ملی در پی حمایت همه جانبه مسئولان و هواداران و به ویژه رسانه موفق شد به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی مرحله نهایی 2014 برزیل موفق شد مقابل میزبان خود کره جنوبی با تنها گل رضا قوچان‌نژاد پیروز شود و با 16 امتیاز به عنوان تیم نخست راهی برزیل شود.

انتهای پیام/86005/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول