اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن صعود در سراسر ایران اسلامی/

جشن و شادی در سراسر استان البرز / «ایرانی سرافراز مبارک ـ مبارک»

بلافاصله پس از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی، مردم استان البرز با حضور در خیابان‌ها اقدام به برپایی جشن کرده‌اند.

جشن و شادی در سراسر استان البرز / «ایرانی سرافراز مبارک ـ مبارک»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از ظهر امروز با شکست یک بر صفر کره جنوبی توانست جواز صعود به جام جهانی 2014 را کسب کند.

این پیروزی در شرایطی به دست آمد که تیم ملی ایران با کسب 16 امتیاز در صدر گروه خود قرار گرفت و توانست به عنوان تیم نخست به رقابت‌ جام جهانی برزیل صعود کند.

بلافاصله پس از پایان این دیدار، مردم شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان البرز به خیابان‌ها آمده و هم اکنون مشغول شادی هستند.

خبرنگاران فارس از مناطق مختلف استان البرز از جمله کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، اشتهارد، محمدشهر، آسارا و کمالشهر گزارش دادند که حضور مردم در خیابان‌ها به صورتی است که ترافیک‌های سنگین در سطح شهر ایجاد کرده است.

مردم استان البرز با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر ملی‌پوشان هم اکنون در معابر اصلی شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان البرز مشغول شادی هستند و فریادهای "ایران – ایران"، "بچه‌ها متشکریم"و "ایرانی سرافراز مبارک – مبارک"، سر می‌دهند.

صعود تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری باعث شده است که طی کمتر از یک هفته مردم استان البرز دومین جشن ملی خود را برگزار کنند.

انتهای پیام/2302/ت10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول