اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن و سرور در ایران اسلامی/

کرمانی‌ها جشن پیروزی برپا کردند

کرمانی‌ها پس از پیروزی مقتدرانه ایران در مقابل کره‌جنوبی و صعود به جام‌جهانی برزیل با حضور در خیابان‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

کرمانی‌ها جشن پیروزی برپا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مردم مناطق مختلف استان کرمان پس از پیروزی مقتدرانه ایران در مقابل کره‌جنوبی و صعود به جام‌جهانی برزیل با حضور در خیابان‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

مردم شهر کرمان هم دقایقی پس از پیروزی تیم ملی ایران به خیابان‌ها آمده‌اند، تعدادی از مردم پرچم ایران را در دست دارند، عده‌ای هم با پخش شیرینی شادی خود را با همشهریان قسمت می‌کنند، همچنین صدای بوق خودروها در خیابان شنیده می‌شود.

خیابان‌های شهر کرمان در این لحظات در حالی شلوغ و پرازدحام شده است که قبل از بازی شاهد خلوت شدن معابر و خیابان‌های این شهر از جمعیت بودیم.

در میان جمعیت حاضر در این جشن پیروزی شاهد حضور اقشار مختلف هستیم که در کنار ورزشکاران و ورزش‌دوستان در این جشن ملی سهیم شده‌اند و به شادی می‌پردازند و صدای شعار "بچه‌ها متشکریم" به گوش می‌رسد.

اسماعیل نجار استاندار کرمان هم در پیامی صعود دلچسب تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی را تبریک گفت.

به گزارش فارس، برپایی جشن پیروزی تیم ملی به جام جهانی همزمان با اعیاد شعبانیه و تحقق حماسه سیاسی حال و هوای زیبا و شادمانه‌ای را به کرمان بخشیده است.

انتهای پیام/80019/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول