اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هواداران روحانی در خیابان‌های یزد جشن پیروزی گرفتند

از زمان اعلام قطعی نتایج انتخابات تاکنون، هواداران و طرفداران رئیس جمهور منتخب، در خیابان‌های یزد گردهم آمده‌اند و جشن پیروزی برپا کرده‌اند.

هواداران روحانی در خیابان‌های یزد جشن پیروزی گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هواداران حسن روحانی که اغلب در منطقه صفائیه اجتماع کرده‌اند، از عصر دیروز به تجمع در خیابان‌ها اقدام کرده‌اند تا جایی که پلیس ناچار به بستن بسیاری از خیابان‌های منتهی به میدان معروف به نعل اسبی شده است.

هواداران روحانی دیشب تا ساعت سه بامداد هنوز در خیابان‌ها بودند و با کف و سوت و پخش شیرینی، پیروزی کاندیدای مورد نظر خود را جشن گرفتند.

این جشن‌های خیابانی، منجر به مسدود شدن بسیاری از خیابان‌های اصلی در منطقه صفائیه یزد شده بود.

هواداران روحانی که اغلب قشر دانشجو را تشکیل می‌دادند، با در دست گرفتن پلاکاردهای رئیس جمهور منتخب خود و تزئین خودروها با عکس‌های وی، در خیابان‌های شهر مانور اجرا کردند.

طرفداران رئیس جمهور منتخب همچنین با در دست داشتن پارچه‌ها و روبان‌های بنفش و سبز، خرسندی خود از جریان اصلاحات را در این انتخابات اعلام کردند.

در میدان نعل اسبی یزد، صدها دانشجوی دختر و پسر با سر دادن شعارهای مختلف، پیروزی کاندیدای خود را به جشن نشستند.

هواداران در شعارهای خود همچنین خواستار حضور عارف در کابینه ریاست جمهوری بودند و اعلام می‌کردند: «روحانی یادت باشه؛ عارفم همرات باشه».

بسیاری از پوسترهای در دست هواداران نیز تصاویری از محمد خاتمی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در کنار حسن روحانی نشان می‌داد.

دامنه این شادمانی‌ها تا امروز هم در خیابان‌های یزد مشاهده می‌شد اما به علت گرمای هوا به احتمال زیاد اجتماعات دیگری در هنگام غروب و شب در شهر مشاهده می‌شود.

از آنجا که عده‌ای از هواداران، جشن پیروزی را از حالت عادی خارج کرده و به ایجاد مزاحمت برای مردم می‌رسانند، پلیس در حال آماده باش و تامین امنیت و نظم در سطح شهر است.

انتهای پیام/2464/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول