اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعاتی قبل شکل گرفت

جشن خودجوش مردم بجنورد در پی پیروزی روحانی

با اعلام نتایج قطعی انتخابات ریاست جمهوری و رأی اعتماد مردم به حجت‌الاسلام حسن روحانی، هزاران نفر از مردم بجنورد به جشن و سرور در سطح شهر پرداختند.

جشن خودجوش مردم بجنورد در پی پیروزی روحانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این عده با حضور در ستاد روحانی در خیابان نادر بجنورد اقدام به پخش شکلات و شیرینی کرده و این پیروزی را به یکدیگر تبریک گفتند.

همچنین جمع زیادی از جوانان با به حرکت در آوردن خودرو و موتور در قالب کاروان‌های شادی در سطح شهر و با به صدا در آوردن بوق  از این انتخاب ابراز مسرت کردند.

هم‌اکنون میادین اصلی شهر بجنورد مانند فلکه فردوسی، میدان مادر، چهارراه ژاندارمری به دلیل حضور کاروان‌های شادی شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

مردمی که در حمایت از حسن روحانی کاروان‌های شادی به راه انداخته‌اند با در دست داشتن تصاویر از این نامزد انتخاباتی و با شعارهایی چون «روحانی دوست داریم»، «روحانی حمایتت می‌کنیم»، شادی خود را از پیروزی  این نامزد انتخاباتی اعلام داشتند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های دریافتی از شیروان، اسفراین و سایر شهرهای استان، این مراسم با حضور گروهای مختلف طرفدار این نامزد انتخاباتی برگزار شده است.

انتهای پیام/63002/ذ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول