اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن صعود در سراسر ایران اسلامی/‌

شادما‌نی گچسارانی‌ها از پیروزی تیم ملی/شور و شعف‌ وصف ناشدنی در قلب‌ نفتی ایران

گچسارانی‌ها با حضور پرشور در خیابان‌های این شهرستان، صعود تیم ملی را به جام جهانی فوتبال در برزیل جشن گرفتند.

شادما‌نی گچسارانی‌ها از پیروزی تیم ملی/شور و شعف‌ وصف ناشدنی در قلب‌ نفتی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، دقایقی پیش و با پیروزی تیم فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی کره جنوبی در این کشور گچساران غرق شادی و سرور شد.

گچسارانی‌ها با حضور در خیابان‌های این شهرستان و در دست گرفتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران صعود تیم ملی به جام جهانی را جشن گرفته و به شادمانی و سرور پرداختند.

ترافیک خودروهای مزین شده به پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و هیاهوی گچسارانی‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان این شهرستان، نمایی زیبا از غرور و افتخار ملی را به تصویر کشانده است.

بسیاری از جوانان و نوجوانان با پوشیدن پیراهن‌های تیم ملی و سر دادن شعارهای ورزشی در حمایت از ملی‌پوشان تیم ملی، جشن صعود تیم ملی به جام جهانی را با شور و شعفی وصف ناشدنی برگزار می‌کنند.

رضا سلیمانی 20 ساله به خبرنگار فارس می‌گوید: صعود تیم ملی به جام جهانی آنقدر مرا دچار هیجان کرده است که هم‌اکنون حال عادی خود را ندارم.

وی ادامه می‌دهد: به هر حال امیدواریم که تیم ملی بتواند در جام جهانی برزیل از حقانیت و پیشرفت فوتبال ایران دفاع کند.

موسی رحمانی جوان 25 ساله دیگری نیز می‌گوید: اگر تیم ملی به جام جهانی صعود نمی‌کرد؛ فاجعه بود زیرا چهار سال دیگر باید در انتظار چنین روزی را می‌کشیدیم و چهار سال نیز از فوتبال جهان عقب می‌ماندیم.

آنیسا رضایی دختر بچه 15 ساله‌ای که به همراه پدر خود به خیابان‌های شهر آمده است، می‌گوید: من عاشق تیم ملی و بازی آقای قوچانی هستم و از صعود تیم ملی به جام جهانی احساس غرور می‌کنم.

وی در حالی که سوار بر خودروی 405 به همراه پدرش از ترافیک خارج می‌شد، با تکان دادن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهد: ایران همیشه قهرمان.

مرتضی علمداری 35 ساله می‌گوید: شور و شادمانی در چند روز اخیر تمام ایران اسلامی را فرا گرفته است؛ از یک سو خلق حماسه سیاسی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و از سوی دیگر صعود ملی‌پوشان به جام جهانی برزیل به خلق حماسه‌ای دیگر در عرصه ورزش انجامیده است که این دو حماسه کشور را غرق شادمانی و سرور کرده است.

وی با آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان در جام جهانی برزیل ادامه می‌دهد: امیدواریم ملی‌پوشان بتوانند در جام جهانی با کسب نتایج مطلوب از فوتبال ایران در جهان دفاع کنند.

انتهای پیام/82001/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول