اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حسن روحانی در استان‌ها مطرح کرد

ایجاد جامعه‌ رویایی با گفتمان اعتدال و تدبیر

رئیس ستاد حسن روحانی در استان‌ها گفت: خدا را شاکریم که امروز با گفتمانی جدید تحت عنوان اعتدال و تدبیر می‌خواهیم جامعه‌ای رویایی ایجاد کنیم.

ایجاد جامعه‌ رویایی با گفتمان اعتدال و تدبیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جاسم جادری امشب در همایش حامیان روحانی اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز با گفتمانی جدید تحت عنوان اعتدال و تدبیر می‌خواهیم جامعه‌ای رویایی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: در این دوره حتی در نصب بنر و پوستر با مشکل مواجه بودیم و چنین اجازه‌ای را به ما نمی‌دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در این همایش و در حین سخنرانی جادری، عده‌ای جوان از جای خود برخاسته و اعتراض خود را نسبت به دیدگاه و تفکر حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم کشورمان اعلام کردند.

این افراد معتقد بودند که اگر به پای صندوق‌های رای آمدند به دلیل حمایت‌های اصلاح طلبان از جمله آقای خاتمی از روحانی بوده است اما رئیس جمهور امروز در صحبت‌هایش تنها از گفتمان اعتدال و تدبیر استفاده می‌کند و گفتمان اصلاحات را به سخنانش اضافه نمی‌کند.

رئیس ستاد حسن روحانی در استان‌ها خطاب به آن افرادی که در این همایش سر و صدا می‌کردند گفت: اگر شما و تمام اصلاح طلبان سابقه من را بدانید قطعا عکس‌العمل امروزتان متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول