اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اردبیل:

اعتدال مرام روحانی در مدیریت است

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در اردبیل گفت: روحانی شخصیتی اعتدالی است که با دوری از افراط و تفریط سعی می‌کند مدیریت کشور را با عقل و تدبیر به پیش ببرد.

اعتدال مرام روحانی در مدیریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری عصر امروز در همایش حامیان روحانی در اردبیل اظهار داشت: موضع اعتدالی روحانی سبب شده که هم از سوی اصلاح‌طلبان و هم از جانب اصولگرایان مورد حمایت قرار گیرد و قطعاً اگر انتخاب مردم این شخصیت وارسته باشد و بتواند سکان قوه مجریه را عهده‌دار شود با حاکم کردن روال اعتدال کشور را از افراط و تفریط دور می‌کند.

وی تصریح کرد: ‌از مناظره‌ها و افکار عمومی چنین ارزیابی می‌شود که آرای عمومی به نفع دکتر روحانی رو به صعود است و فقط به لحاظ شخصیت روحانی در مقابل سایر داوطلبان جامعه قطعاً به اعتدال و شیوه عقلانی رأی می‌دهد.

سرداری خاطر نشان کرد: ‌این شخصیت وارسته انقلابی با کنار گذاشتن افراط و تفریط سعی می‌کند تمام توانمندی‌ها را به کار گرفته و با بهره‌گیری از مشاوره‌ها و مسئولیت‌های حساسی که در کشور عهده‌دار بوده است، مشکلات جامعه را حل کند.

این مسئول اضافه کرد: البته همه افراد معایب و محاسنی دارند که بزرگ‌ترین محاسن دکتر روحانی تجربه فراوان او در عرصه‌های مدیریتی و همچنین تصمیم‌گیری‌های کارشناسی و مدبرانه در صحنه‌های مختلف است تا بستر شور و نشاط انقلابی فراهم آید.

سرداری بیان کرد: انتظار می‌رود تمام دوستداران نظام در قبال جریانات اجتماعی و ارزشی احساس مسئولیت کنند و در این موقعیت وارد عرصه شوند و موضع خودشان را نیز در افکار عمومی روشن و شفاف مطرح کنند.

وی روحانی را شخصیت جامع توصیف کرد و ادامه داد: هم در دوران حضرت امام مسئولیت‌های حساس و کلیدی داشته و هم در دوران زعامت مقام معظم رهبری در مسئولیت‌های مهم انجام وظیفه کرده است و ما کمتر ضعفی را در دوران مسئولیت او شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اردبیل یادآور شد: همیشه نقاط قوت و انجام مسئولیت‌های شاخص این کاندیدای دلسوز جامعه مطرح بوده و به نظر می‌رسد در این باب همچنان نگاه‌ها و نگرش‌ها به سمت اعتدال و حرکت منطقی باشد.

وی در ادامه با تاکید بر حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: این حضور می‌تواند کید دشمنان و حرکت غرض‌آلود آنها را به خودشان برگرداند.

سرداری به عنوان تنها کاندیدای روحانی شورای شهر اردبیل افزود: آنچه که در این مقطع باید همه مد نظر قرار دهیم پشتیبانی همه‌جانبه از انقلاب اسلامی، خط ولایت فقیه و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری است چرا که تمام خدعه دشمن با این شیوه شکسته می‌شود.

انتهای پیام/62004/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول