اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوشهر صورت گرفت

کشف و ضبط بوستر ترمز غیراستاندارد از نمایندگی مجاز فروش خودرو

با بازرسی کارشناسان استاندارد بوشهر از یک نمایندگی مجاز فروش خودرو در بوشهر، قطعات غیراستاندارد موجود در انبار این نمایندگی ضبط شد.

کشف و ضبط بوستر ترمز غیراستاندارد از نمایندگی مجاز فروش خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دکتر محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام کارشناسان استاندارد به دنبال بازرسی‌های ادواری و به صورت سرزده از یک نمایندگی مجاز عرضه خودرو صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد بوشهر افزود: کارشناسان این اداره کل با بازرسی از قطعات موجود در انبار این نمایندگی، تعداد 10 عدد بوستر ترمز غیراستاندارد را شناسایی و ضبط کردند.

بهره‌مند گفت: پیش از این بارها به نمایندگی‌های مجاز عرضه خودرو طی نامه‌های رسمی اخطار داده‌ایم، اما متأسفانه همچنان شاهد عرضه‌ برخی قطعات غیراستاندارد در این نمایندگی‌ها هستیم.

وی اظهار داشت: هرچند مدیران نمایندگی‌ها در مقابل اقدام قانونی اداره کل استاندارد مقاومت می‌نمودند اما خوشبختانه اصرار و پافشاری کارشناسان این اداره کل باعث گردید تعداد قطعات غیراستاندارد خودروی موجود در بازار به کم‌ترین حد برسد.

مدیرکل استاندارد بوشهر از مردم خواست هنگام خرید قطعات خودرو به نشان استاندارد حک شده بر روی قطعه توجه و با عدم خرید خود، زمینه را برای بهبود کیفیت قطعات فراهم کنند.

وی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده کالای غیراستاندارد، مراتب را جهت رسیدگی از طریق شماره تلفن‌های 6-4544325 گزارش کنند.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول