اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز صورت می‌گیرد

ثبت‌نام شرکت‌های تعاونی استان البرز در هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر

ثبت‌نام از شرکت‌های تعاونی استان البرز برای حضور در هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آغاز شد.

ثبت‌نام شرکت‌های تعاونی استان البرز در هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، معاون تعاون استان البرز با بیان این مطلب اظهار کرد: این جشنواره ملی به منظور ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و ترویج و توسعه تعاونی‌ها، به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود.

محمد علی‌محمد افزود: در این راستا تعاونگران استان البرز می‌توانند از امروز لغایت 16 تیرماه سال‌جاری همزمان با تعاونگران سراسر کشور با مراجعه به نشانی اینترنتی www.taavonibartar.ir و یا www.mcls.gov.ir (سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، برای شرکت در هشتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر ثبت‌نام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر با حضور جامعه بزرگ تعاونگران کشور در گرایش‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی، خدماتی، آموزشگاهی، حمل و نقل، فرش دستباف، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمران، زنان، سهام عدالت و دانش‌بنیان با هدف به تصویر کشیدن نقاط قوت و موفقیت این بخش، تقدیر از تعاونگران نمونه کشور، ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه‌های موفق تعاونی و توانمندی‌های بالقوه آن و ایجاد انگیزه مضاعف در زمینه کار گروهی، بهره‌مندی بیشتر از استعدادها و نیز تجمیع سرمایه‌های اندک‌ در هفته تعاون (شهریور‌ماه 1392) برگزار می‌شود.

علی‌محمد در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر کشور که با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه‌های موفق تعاونی، توانمندی‌های بالقوه بخش تعاون را به تصویر می‌کشند بتوان در راستای اصلاح آگاهی‌ها و نگرش‌های عمومی نسبت به بخش تعاون مؤثر واقع شده و با بیان فرصت‌های موجود در این بخش موجبات تشویق، ترغیب و جلب افراد و گروه‌های مستعد و علاقمند فراهم آید.

انتهای پیام/2302/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول