اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

تعاونی‌های برتر چهارمحال و بختیاری معرفی می‎شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام از تعاونی‌های برتر استان در سامانه وزارت تعاون برای شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور خبر داد.

تعاونی‌های برتر چهارمحال و بختیاری معرفی می‎شوند

داود شیوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: ایجاد، توسعه و ترویج تعاون بستر ایجاد تحرک در چرخه اقتصادی کشور است که این روند در استان چهارمحال و بختیاری با سرعت محقق می‎شود.

وی از آغاز ثبت نام از تعاونی‌های برتر استان خبر داد و گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر ساله با ارزیابی عملکرد تعاونی‌ها در سطح کشور تعاونی‌های برتر را بر اساس معیارها و شاخص‌های مدنظر انتخاب و معرفی می‌کند.

شیوندی افزود: مدیران تعاونی‌های استان نیز می‌توانند برای شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر از هجدهم خردادماه لغایت دهم تیرماه سال‌جاری با مراجعه به سایت www.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: هشتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر شهریورماه سال‌جاری در هفته تعاون برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ تعاون و معرفی نمونه‌های موفق دانست و گفت: توانمندی‌های بالقوه بخش تعاون و به تصویر کشیدن آن برای اصلاح آگاهی‌ها و نگرش‌های عمومی نسبت به بخش تعاون از دیگر این اهداف است.

شیوندی ادامه داد: برگزاری جشنواره با بیان فرصت‌های موجود در بخش تعاون زمینه تشویق و ترغیب و جلب افراد و گروه‌های مستعد و علاقمند را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول