اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی:

کلاهبرداران تاجر مشهدی شناسایی شدند

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی گفت: عاملان تبلیغات دروغین در فضای سایبری که بیش از 5 هزار دلار از یک تاجر مشهدی کلاهبرداری کردند توسط پلیس فتا خراسان‌رضوی شناسایی شدند.

کلاهبرداران تاجر مشهدی شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد؛ محسن عرفانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام شکایت نماینده یک شرکت تجاری معتبر در مشهد و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر تحویل ندادن کالا از سوی یک شرکت خارجی موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد‌:‌ در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شاکی در اینترنت یکی شرکت خارجی را برای خرید کالا شناسایی و پس از مذاکرات اولیه کالای مورد نیاز خود را با پیش‌پرداخت 30 درصد قیمت کالا یعنی 5 هزار دلار از طریق حساب اینترنتی سفارش می‌دهد که پس از واریز وجه تمام ارتباطات اینترنتی قطع می‌شود.

عرفانی عنوان کرد: با توجه به استعلامات صورت گرفته و بررسی فنی کارشناسان، سرنخ‌هایی به دست آمده و گردانندگان سایت مورد نظر شناسایی که با همکاری پلیس اینترپل مراتب در دست بررسی است.

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی خطاب به صاحبان مشاغل و تجار اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه در بررسی‌ پرونده‌هایی از این دست با موانعی از جمله دوری مسیر و بعد مسافت فرامرزی مواجه هستیم در تمام پرداخت‌ها و مبادلات مالی به این موضوع توجه کافی داشته باشند که قبل از هرگونه ارسال وجه و یا ارز به حساب طرف مقابل اصالت شرکت طرف قرارداد را از مبادی ذی‌ربط استعلام و همچنین از صحت شماره حساب مورد نظر اطمینان پیدا کنند.

انتهای پیام/70018/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول