اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری اصفهان:

دشمنان نظام همیشه در مقابل ایران شکست خورده‌اند

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری اصفهان گفت: دشمنان هنوز ملت ایران را به خوبی نشاخته و به همه ویژگی‌های آنها پی نبرده‌اند و همیشه براساس توهمات ذهنی خود به تحلیل و ارزیابی وضعیت داخل ایران می‌پردازند.

دشمنان نظام همیشه در مقابل ایران شکست خورده‌اند

رسول حامدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حضورگسترده مردم پای صندوق‌های رای، حماسه سیاسی مورد نظر رهبری به نحو کامل تحقق پیدا کرد.

وی بیان کرد: این حضور و مشارکت در اصفهان برجسته بود و رفتار مردم و نامزدهای ریاست جمهوری قبل، حین و بعد از انتخابات، رفتار مناسب، عقلانی و حساب شده بود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری اصفهان تصریح کرد: دلیل شانتاژ خبری بیگانگان و رسانه‌های خارجی و سخنان دولتمردان غربی آمریکایی قبل از برگزاری انتخابات درباره اینکه انتخابات در ایران نمایش گونه و تئاتری است؛ حاکی از عدم شناخت صحیح و کامل دشمنان نظام و ملت نسبت به ویژگی‌های مردم است.

وی افزود: دشمنان هنوز ملت ایران را به خوبی نشناخته و به همه ویژگی‌های آنها پی نبرده‌اند و همیشه براساس توهمات ذهنی خود به تحلیل و ارزیابی وضعیت داخل ایران می‌پردازند.

حامدیان ادامه داد: با توجه به اینکه هر هشت نامزد توسط شورای نگهبان تایید شده‌اند، پس رای به هر یک از آنها رای به نظام و تایید نظام است. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه با انتخاب رئیس جمهور جدید روند گفتمان انقلاب اسلامی به کدام سمت و سو خواهد رفت، گفت: برای اظهار نظر درباره این موضوع زود است، چرا که تعیین کابینه دولت 11 بسیار در پاسخ به این سوال مهم است، اما آنچه که از سوابق حسن روحانی بر می‌آید این است که این نامزد به عنوان یک فرد متعادل شناخته می‌شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: مشی تعادل گونه و سابقه حسن روحانی حاکی از آن است که این فرد همیشه در چهارچوب قانون و نظام حرکت کرده است و امیدواریم که در چهار سال آینده هم منوال به این گونه باشد.

وی در پایان اظهار کرد: البته حسن روحانی باید کاملا مراقب باشد که تحت تاثیر بعضی از هواداران افراطی قرار نگیرد و خط مشی گذشته‌های خود را همچنان پیش بگیرد.

انتهای پیام/63001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول